۰
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۷

ورود 40 صهیونیست تندرو به مسجدالاقصی

شاهدان عینی اعلام كردند كه نزدیک به ۴۰ صهیونیست افراطی تحت تدابیر شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده و اقدام به گشت‌زنی در محوطه‌های آن کردند.
گروهی از شهرک‌نشینان تندروی یهودی صبح امروز - سه‌شنبه- از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده و در محوطه‌های این مسجد مبارک اقدام به گشت‌زنی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام كردند كه نزدیک به ۴۰ صهیونیست افراطی تحت تدابیر شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده و اقدام به گشت‌زنی در محوطه‌های آن کردند.

هم‌زمان با این اقدام، درگیری‌هایی میان عناصر پلیس صهیونیستی و شماری از نگهبانان مسجد الاقصی و طلاب علوم دینی که در تلاش برای جلوگیری از ورود صهیونیست‌های افراطی به محوطه‌های این مسجد مبارک بودند، به وقوع پیوست که طی آن، عناصر پلیس صهیونیستی اقدام به ضرب و شتم آنها کرده و روی آنها گاز فلفل پاشیدند.

همچنین عناصر پلیس صهیونیستی از ورود شماری از زنان به داخل مسجد الاقصی خودداری كرده و باب الحدید را به روی آنها بستند و تدابیر امنیتی شدیدی را در دیگر دروازه های ورودی این مسجد به اجرا گذاشتند و به هیچ‌کدام از نمازگزاران اجازه ورود به این مسجد و اقامه نماز در آن را نمی‌دادند تا این‌که به دقت کارت‌های شناسایی آنها را بررسی می‌کردند.

از ساعات آغازین امروز شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در صحن براق واقع در بخش غربی مسجد الاقصی تجمع کرده‌اند و در حال آماده شدن برای ورود دسته‌جمعی به این مسجد مبارک هست
کد مطلب: 29442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *