۱
۲
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
اختصاصی فریادگر/ به زودی رخ می دهد

افشاگری امیر قلعه نویی درباره جلسات فرحزاد

افشاگری امیر قلعه نویی  درباره جلسات  فرحزاد
عزم امیر قلعه نویی برای جدایی از باشگاه استقلال جدی است.
خبرنگار فریادگر کسب اطلاع کرد که عزم امیر قلعه نویی برای جدایی از باشگاه استقلال جدی است. استقلال در این هفته با پیروزی بر فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شد. دو قهرمانی گذشته باشگاه استقلال هم با مربیگری امیر قلعه نویی کسب شده بود و مربیان جانشین وی یعنی مرفاوی و مظلومی نتوانستند راه قهرمانی وی را ادامه بدهند. قلعه نویی پس از کسب قهرمانی به طور صریح اعلام کرد که قصد ماندن در استقلال را ندارد.
اگرچه قلعه نویی در محافل رسانه ای اعلام کرده است که به دلیل شعارهای تماشاگران پس از بازی با الهلال در تهران و اهانت به پژمان منتظری قصد دارد از استقلال برود اما خبرنگار فریادگر کسب اطلاع کرده که قلعه نویی از عملکرد برخی اعضای هیات مدیره و افراد نزدیک به باشگاه استقلال شاکی است. قلعه نویی گفته که این افراد برای زمین زدن وی و استقلال هزینه های هنگفتی کرده و جلساتی را در مناطق مختلف از جمله فرحزاد برگزار کرده اند.
خبرنگار فریادگر کسب اطلاع کرد که قلعه نویی قصد دارد در چند روز آینده علیه این افراد و جلسات افشاگری کند و روزهای آبی استقلال در آستانه دیدارهای مهم آسیایی این تیم احتمالا ابری خواهد شد. گفته می شود علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در تلاش است تا جو این باشگاه را تا پایان بازی های آسیایی این تیم آرام نگه دارد.
کد مطلب: 29473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


احمد
سلام جناب آقای قلعه نویی حضرتعالی دوست نداری ببینی در استقلال کسی از شما محبوبتره برای همین ناراحتی !
متأسفانه آدمهایی مانند شما و آقای دایی فقط به فوتبال ضربه میزنن چرا که اگر شما ها در این دو تیم نباشید با قدرت پولهای نا مشروعی که جمع کردید نمیگذارید آب خوش از گلوی کسی پایین بره !