; ?>; ?> دعوت حزب مردم‌سالاري جهت شركت در راهپيمايي روز قدس - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲

دعوت حزب مردم‌سالاري جهت شركت در راهپيمايي روز قدس

حزب مردم‌سالاري با صدور اطلاعيه‌اي خواستار حضور گسترده مردم ايران در راهپيمايي روز قدس شد و اين حضور را علاوه بر اين‌كه مقدمه‌اي براي نجات فلسطيني‌هاي مظلوم از سلطه شرارت‌بار صهيونيسم بين‌الملل خواند، بيانگر هماهنگي و يكپارچگي ملت هوشيار ايران در مقابل تهديدهاي پوچ سردمداران تل‌آويو و استكبار جهاني دانست.
دعوت حزب مردم‌سالاري جهت شركت در راهپيمايي روز قدس
متن كامل اين اطلاعيه به شرح زير است:
بار دگر ميراث گرانقدر امام خميني (ره) يعني روز جهاني قدس و آخرين جمعه ماه پرفضيلت رمضان از راه مي‌رسد. روز تظاهرات عظيم و فرياد و خروش و مقاومت امت اسلام عليه غاصبان سرزمين فلسطين،‌ روزي كه دورويي و نفاق سران برخي از كشورهاي اسلامي مشخص مي‌شود؛ روزي كه به تعبير آن راحل عظيم‌الشان "خواهيم فهميد چه اشخاصي با توطئه‌گري‌هاي بين‌المللي موافقت دارند و با اسلام مخالفت؛ آنهايي كه شركت ندارند مخالف با اسلام هستند و موافق با اسرائيل".

حزب مردم‌سالاري از مردم فهميم، آگاه و سرافراز ايران مي‌خواهد همچون ۳۳ سال گذشته و با عزمي راسخ‌تر و حضوري گسترده‌تر در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت نموده و اقتدار و صلابت خويش را به رخ رژيم صهيونيستي و حاميان مستكبرش بكشانند.

بي‌شك حضور پرشور مردم در راهپيمايي مذكور علاوه بر اين‌كه مقدمه‌اي براي نجات قبله اول اسلام و رهايي فلسطيني‌هاي مظلوم از سلطه شرارت‌بار صهيونيسم بين‌المللي است، بيانگر هماهنگي و يكپارچگي ملت هوشيار ايران در مقابل تهديدهاي پوچ سردمداران تل‌آويو و استكبار جهاني است.
کد مطلب: 2953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *