۰
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵

تذکر نماینده اردکان: کاندیداهای اصلاح طلب تهدید به رد صلاحیت می‌‌شوند

متاسفانه شاهدیم هیئات اجرایی كاندیداهای اصلاح طلب را تهدید به رد صلاحیت می‌كنند و از آنها می‌خواهند كه انصراف دهند.
محمدرضا تابش نماینده اردكان در مجلس نهم گفت: متاسفانه نهادهایی بر كاندیداهای اصلاح طلب انتخابات شورای فشار می‌آورند و تهدید به رد صلاحیت می‌كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تابش در تذكری شفاهی خطاب به هیئت رییسه گفت: متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند شعار سال محقق شود و بر خلاف نامگذاری امسال تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عمل می‌كنند.

وی ادامه داد: بر اساس اصول قانون اساسی آزادی بیان و تساوی آحاد مردم در فعالیت سیاسی باید محترم شمرده شود و بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی اصل بر برائت است.

تابش تصریح كرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم فعل و انفعالات جدی است و یك طرف موضوع مردم هستند كه باید این حماسه را رقم بزنند كه مردم ثابت كردند علیرغم همه تنگناها در همه عرصه‌ها حاضر بودند و در انتخابات آینده نیز حضور خواهند یافت.

وی اضافه كرد: یك طرف دیگر متولیان برگزاری انتخابات هستند كه باید بر اساس قانون عمل كنند اما متاسفانه شاهدیم هیئات اجرایی كاندیداهای اصلاح طلب را تهدید به رد صلاحیت می‌كنند و از آنها می‌خواهند كه انصراف دهند.

نماینده اردكان گفت: امروز آخرین روز بررسی صلاحیت‌ها است و تاكید می‌كنم مجلس و هیئت رییسه باید به مر قانون عمل كنند و در بررسی اعتراض‌ها ملاك را قانون قرار دهند.
کد مطلب: 29542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *