۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
محمد علیپور؛

مالیات مسکن مهر وزیر اقتصاد و دارایی را به صحن علنی مجلس کشید

به علت قانع نشدن نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مالیات مسکن مهر در کمیسیون اقتصادی مجلس ، حسینی برای توضیحات بیشتر در این خصوص به صحن علنی مجلس فراخوانده می شود.
مالیات مسکن مهر وزیر اقتصاد و دارایی را به صحن علنی مجلس کشید
محمد علیپور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه امروز سه شنبه این کمیسیون و حضور وزیر اقتصاد و دارایی به منظور پاسخگویی به سئوالات نمایندگان گفت: آقای حسینی وزیر اقتصاد عصر امروز در جلسه کمیسیون حاضر شد و به سئوالات ۴ نفر از نمایندگان پاسخ داد.

وی در ادامه افزود: سئوال نمایندگان از وزیر اقتصاد در خصوص مالیات مسکن مهر بود که بعد از توضیحات وزیر آقایان نعمتی و بنی هاشم قانع شدند اما آقای حیدرپور از این توضیحات قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل قانع نشدن نماینده از توضیحات وزیر در خصوص مالیات مسکن مهر ، وزیر اقتصاد باید در صحن علنی مجلس برای پاسخگویی حاضر شود.

به گزارش مهر بهروز نعمتی نماینده اسدآباد ، نادر قاضی پور نماینده ارومیه ، عوض حیدرپور نماینده شهررضا و سید هاشم بنی هاشمی نماینده مشهد و کلات نمایندگانی بودند که از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مالیات مسکن مهر در جلسه کمیسیون اقتصادی سئوال پرسیدند.
کد مطلب: 2961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *