۰
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵

به نفع هاشمی کنار نمی روم

وزیر اطلاعات دوره سازندگی گفت: علی رغم تبلیغات رقبا بارها گفته ام که به نفع هیچ جبهه ای عقب نشینی نمی کنم، آقای هاشمی هم از ابتدا گفته بود نمی آیم، اگر بیاید عذر ما موجه است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی گفت: اسلام، پیشرفت و ایران قدرتمند شعار من در انتخابات است.

وی افزود: با ۱۱ برنامه و زیرمجموعه درباره تثبیت قیمت ها، ایجاد اشتغال با گرایش فارغ التحصیلان دانشگاهی، ایجاد دولت کارشناسی با مدیریت کارآمد، دولت الکترونیک، گرایش صنعت به فراصنعتی، توسعه روابط با کشورهای جهان و همسایه ها، توسعه فرهنگ اسلامی، استفاده از فناوری های جدید و ایجاد اتحادیه اقتصادی- سیاسی و نظامی، برنامه تثبیت برای خانواده ها، کمک به ازدواج جوانان، ایجاد امنیت در همه ابعاد اجتماعی، سرمایه گذاری، مبارزه با مفاسد، تلاش برای کمک به همه اقشار جامعه مخصوصا خانواده های بی‌سرپرست وارد صحنه می شوم.

وزیر اطلاعات دوره سازندگی با اشاره به اینکه کشور ما باید بتواند در صحنه بین المللی با قدرت و کارآمدی بیشتر حضور پیدا کند، بیان کرد: تلاش می کنیم با همه کسانی که با عنوان همکار و مردم همراه ما هستند به اهداف و آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری برسیم.

وی تصریح کرد: توصیه می کنیم مردم در این انتخابات پرشور شرکت کنند چون در مراحل حساسی از تاریخ خودمان هستیم، استکبار جهانی و سیاست هایش در منطقه شکست خورده و مشکلات اقتصادی پیدا کرده است. خطرات مهم تری برای خود تصور می کند که امیدوار هستیم از منطقه برود و امیدواریم بتوانیم نقش موثری در ثبات و پیشرفت داشته باشیم.

فلاحیان در خصوص پرونده هسته ای گفت: مذاکرات بر اساس سیاست های نظام جمهوری اسلامی است و مهمترین مساله این است که آماده هستیم با غربی ها در رابطه با غنی سازی بیش از ۲۰ درصد و تعلیق تحریم‌ها به توافق برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت کاندیداتوری هاشمی از صحنه خارج می شود، گفت: بارها تاکید کرده ام علی رغم تبلیغات رقبا که می گویند فلاحیان جدی نیست و عقب نشینی می کند، به نفع هیچ جبهه ای عقب نشینی نمی کنم آقای هاشمی اعلام کرده بود نمی آید و اگر بیاید عذر ما موجه است چون ما اعلام کرده بودیم و طرفداران زیادی از ما قول گرفته اند که به نفع کسی کنار نرویم، این خلاف وعده است.

وزیر اطلاعات دوره سازندگی همچنین درباره هدفمندی یارانه ها گفت: یارانه ها طبق قانون ادامه پیدا می کند و اگر قیمت حامل ها افزایش پیدا کند، قیمت یارانه ها نیز افزایش می یابد. یارانه ها برای اقشار آسیب پذیر جامعه افزایش خوبی خواهد داشت.
کد مطلب: 29617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *