۰
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۹

آیت الله جنتی: رئیس جمهور آینده هوس مذاکره با دشمن نداشته باشد

مردم مراقب باشند که تمام کاندیداها ویژگی‌های یکسانی ندارند و دقت کنند کسی را برگزینند که از تشر و اخم دشمنان نهراسند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری دقت کنند فردی را برگزینند که علاوه بر مدیریت و صلاحیت کافی از تشر و اخم دشمنان نهراسد و هوس مذاکره با دشمنان را در سر نداشته باشد.

 آیت‌الله احمد جنتی امروز در مراسم نکوداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی (پدرشان) و یادواره ۹۰ شهید محله لادان اصفهان اظهار کرد: تمام مسئولان جامعه و اقشار مردمی برای رسمی کردن حماسه سیاسی و اقتصادی باید دست به دست یکدیگر دهند و در این میان حضور مردم در انتخابات همانند روزهای ۲۲ بهمن و ۹ دی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار سیاسی نظام و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود، تأکید کرد: شورای نگهبان مطابق با قانون تأیید صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد اما مردم مراقب باشند که تمام کاندیداها ویژگی‌های یکسانی ندارند و دقت کنند کسی را برگزینند که از تشر و اخم دشمنان نهراسند.

دبیر شورای نگهبان افزود: از جمله مهمترین ویژگی‌های این فرد باید توانایی مدیریت کشور باشد به گونه‌ای که بتواند مسائلی همچون تورم، گرانی، اشتغال و مسائل سیاسی را به درستی برطرف کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش پیامبران الهی در برقراری نهضت‌های توحیدی در دنیا اظهار کرد: پیامبران الهی برای برقراری حکومت خداوند در زمین با تمام وجود تلاش کردند و در این راستا تمام زندگی خود را وقف ارشاد، هدایت و راهنمایی مردم و تقویت روحیه عرفانی در انسان‌ها کردند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه پیامبران الهی همواره قبله، پناهگاه و چراغ راه مردم بودند تصریح کرد: تجلی بالاترین قشر مردمی را می‌توان به وضوح در تاریخ اسلام و در وجود پیامبر اکرم (ص) و اولاد ایشان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اوصیای الهی در زمان غیبت انبیاء پاسداری از خدمات آنها و نگهبانی از آثار دین را بر عهده دارند گفت: علاوه بر وظایفی که اوصیای الهی در بعد هدایت معنوی، فرهنگی، تربیتی و اخلاقی بر عهده دارند لازم است در بعد مبارزات نظامی و مقابله با قدرت‌های سلطه‌گری اقدام کنند.

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: اگر در طول هزاران سال شمع دین افروخته مانده و در تمام زمین آثار انبیا باقی است به دلیل فعالیت‌های همین دو قشر در جامعه انسانی است.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: انبیا و اوصیای الهی در تمام ادیان توحیدی با گفتار، زبان، بیان، قلم، اخلاق و رفتار نیکو با مردم ایمان مردم را تقویت و وسوسه‌های شیاطین جنی و انسی را از آنها دفع کردند.

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: در هر کجای جهان که نفس عالم به مردم نرسیده است تمامی زندگی‌ آنها در جنگ و ستیز برای رسیدن به مال و منال دنیوی خلاصه می‌شود و برعکس این موضوع هر کجا عالمی پا گذاشته است آرامش برقرار و امنیت و عدالت حاکم شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های پدر بزرگوارش ملاهاشم جنتی تصریح کرد: وی مردی وارسته، متواضع، ساده‌زیست و زاهد بود و وقار و متانت را می‌توان از ویژگی‌های خاص وی برشمرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به ۹۰ شهید منطقه کوچک لادان در اصفهان گفت: اگر شهدا نبودند آثاری از دین بر جا نمی‌ماند و معلوم نبود که بر سر کشور ایران چه می‌آمد.

آیت‌الله جنتی تأکید کرد: موج پیشرونده بیداری اسلامی در دنیای کنونی تنها به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و نوری که از قبور شهدا و شمشیر آنها برمی‌خیزد دنیا را روشن کرده و نویدبخش آینده عزت‌آفرین و زیبا برای جهان است.
کد مطلب: 29628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *