; ?>; ?> تاکید "پوتین" بر ارسال سامانه "اس ۳۰۰ " به سوریه - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰

تاکید "پوتین" بر ارسال سامانه "اس ۳۰۰ " به سوریه

رئیس جمهور روسیه در دیدار چند روز قبل خود با نخست وزیر انگلیس که در شهر ساحلی سوچی روسیه انجام شد به دیوید کامرون گفته است که اس-۳۰۰ حتما به سوریه داده خواهد شد.
واحد مرکزی خبر: در حالیکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن ولادیمیر پوتین با هدف ندادن سامانه دفاعی اس-۳۰۰ سه شنبه به مسکو سفر می کند، یک منبع آگاه به روزنامه روسی کامرسانت گفت : رئیس جمهور روسیه بر ارسال سامانه اس-۳۰۰ به سوریه تاکید دارد .
به نوشته این روزنامه ؛ رئیس جمهور روسیه در دیدار چند روز قبل خود با نخست وزیر انگلیس که در شهر ساحلی سوچی روسیه انجام شد به دیوید کامرون گفته است که اس-۳۰۰ حتما به سوریه داده خواهد شد.
بنا بر این گزارش، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در نشست با وزیران خارجه لهستان و آلمان در روز دهم ماه می که پشت درهای بسته برگزار شد درباره لزوم تحویل اس-۳۰۰ به سوریه رایزنی کرده است .
**بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر کاری فردا به روسیه سفر می کند
به گفته محافل کارشناسی و رسانه ای روسیه ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با درخواست خودداری کرملین از تحویل سامانه دفاعی اس-۳۰۰ به سوریه به مسکو سفر می کند .
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این سفر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد .
برخی رسانه های خارجی پیش از این فاش کردند: پس از حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق ، رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی درباره این اقدام هشدار داده است .
منبع:
کد مطلب: 30005
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *