۰
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۸

بخش اعظم شبکه فاضلاب اصفهان در حال فرو ریختن است

شبكه فاضلاب اصفهان ۷۰۰ كیلومتر است كه ۴۵۰ كیلومتر آن نیاز به بازسازی دارد/ شبکه فاضلاب اصفهان بیش از ۳۰ سال عمر دارد و در برخی محورها به طور کامل فرسوده شده است.
عمر مفید شبکه فاضلاب اصفهان بیشتر از ۳۰ سال نیست. بنابراین تا وضعیت این شبكه با بحران روبرو نشده و خسارت جبران ناپذیری بر مردم وارد نكرده است، باید به طور جدی بازسازی این شبكه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام این مطلب گفت: شبکه فاضلاب اصفهان بیش از ۳۰ سال عمر دارد و در برخی محورها به طور کامل فرسوده شده است که نیاز به بازسازی و نوسازی اساسی دارد.

علیرضا نصر اصفهانی وضعیت شبكه فاضلاب اصفهان را نگران كننده دانست و افزود: شبکه فاضلاب اصفهان نیاز به بازسازی و نوسازی اساسی دارد.

وی اختصاص بودجه های دولتی برای بازسازی این شبکه را ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه اعتبارات و بودجه های دولتی موجود پاسخگوی نیاز های این شبکه نیست. از سوی دیگر قبلا بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان با دریافت مبلغ ناچیزی بر روی قبض خانوارها، کمک های خوبی برای بازسازی این شبکه شده بود. اما متاسفانه بعد از هدفمندی یارانه ها این مصوبه نیز متوقف شد.

نصراصفهانی با اشاره به این که شبكه فاضلاب اصفهان ۷۰۰ كیلومتر است كه ۴۵۰ كیلومتر آن نیاز به بازسازی دارد، بیان داشت: لازم است دولت در بودجه سال آینده اصفهان اعتبارات لازم برای بازسای شبکه فاضلاب اصفهان را اختصاص دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینكه در هفته های اخیر شاهد بارش باران بهاری در شهر بوده ایم تصریح کرد: تا وضعیت شبكه فاضلاب با بحران روبرو نشده و خسارت جبران ناپذیری بر مردم وارد نكرده است باید به طور جدی بازسازی این شبكه انجام شود.
کد مطلب: 30235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *