۰
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۴

بکام هم خداحافظی کرد

دیوید بکام هافبک ۳۸ ساله انگلیسی با وجود دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن به مدت یک سال دیگر تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به ۲۰ سال حضور خود در مستطیل سبز پایان دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، بکام خداحافظی خود را در صفحه اختصاصی اش در فیسبوک اعلام کرد. او در بیانیه ای گفت: از سران باشگاه پاری سن ژرمن تشکر می کنم که پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر را به من ارائه کرده اند اما اکنون احساس می کنم در بالاترین سطح و بهترین زمان برای اعلام خداحافظی ام از فوتبال قرار دارم.

بکام در ۴ کشور متفاوت موفق شد رقابتهای لیگ را فتح کند، او در منچستریونایتد، رئال مادرید، لس انجلس گلکسی و پاری سن ژرمن به عناوین قهرمانی رسید و همچنین دو حضور قرضی در باشگاه میلان را نیز تجربه کرد.

او ۱۱۵ بازی ملی در کارنامه خود دارد که بعد از پیتر شیلتون بیشترین بازی ملی تاریخ انگلیس را دارد. بکام در ۳ جام جهانی برای انگلیس به میدان رفت و ۱۷ گل به ثمر رساند.

بکام گفت: اگر وقتی یک پسربچه بودم به من می گفتند در آینده برای باشگاه مورد علاقه ام منچستریونایتد بازی می کنم و با این تیم عناوین قهرمانی زیادی را کسب می کنم، بیش از از بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن خواهم کرد و بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورم را بر بازو خواهم بست و برای چندین باشگاه بزرگ فوتبال جهان به میدان خواهم رفت هرگز باور نمی کردم و آن را داستانی فانتزی می دانستم. تا به امروز کاپیتانی تیم ملی انگلیس یکی از پرافتخارترین دستاوردهای من بوده است.

بکام احتمالا آخرین بازی خود با پیراهن پاری سن ژرمن را ۲۶ می در دیدار مقابل لوریان انجام خواهد داد.
کد مطلب: 30305
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *