۰
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱

استاندار تهران پای قوه قضائیه را به بازی کرایه‌ها باز می‌کند

استاندار تهران در واکنش به افزایش کرایه‌های تاکسی در تهران از سازمان بازرسی و دستگاه قضایی خواست تا به تخلفات صورت گرفته در حوزه شورای شهر و سازمان تاکسیرانی رسیدگی کنند، چراکه خودسرانه این تصمیم غیرقانونی را اجرا کرده‌اند.
َدرباره افزایش کرایه‌های تاکسی اظهار کرد: اگر کسی اراده کرده باشد که تن به هرج و مرج داده و اقدام غیرقانونی انجام دهد، مسوولان نظارتی کشور باید این افراد را مورد سوال قرار دهند که چرا اقدام خلاف قانون مرتکب شده‌اند.

وی از سازمان بازرسی و دستگاه قضایی خواست تا تخلفات صورت گرفته در حوزه شورای شهر و سازمان تاکسیرانی رسیدگی کنند، چراکه خودسرانه تصمیماتی را که مبنای قانونی نداشته و فرمانداری رسما در زمان قانونی اعتراض و مخالفت خود را نسبت به آن اعلام کرده، به اجرا گذاشته است.

استاندار تهران ابراز امیدواری کرد تا مسوولان نسبت به این موضوع به موقع رسیدگی کنند.

وی درباره رد صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: در حال حاضر هیچگونه اعلام رسمی درباره صلاحیتها واصل نشده، لذا اظهار نظر میسر نیست.

تمدن درباره اقدامات استانداری برای ارتقای دفاتر کارشناسی فرمانداری‌ها به روابط عمومی نیز اظهارکرد: به زودی اصلاح ساختار فرمانداری‌ها به طور رسمی اعلام و ابلاغ می‌شود.
کد مطلب: 30485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *