۰
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶

سرپرست ساخت فیلم تبلیغاتی قالیباف کیست؟

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف تاکید کرد: فیلم مستند تبلیغاتی محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سرپرستی سید محمود رضوی ساخته می‌شود.
به گزارش تسنیم، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: مقرر شده تا کلیه امور تبلیغاتی ستاد انتخاباتی قالیباف نیز زیر نظر رضوی انجام شود.

وی ادامه داد: چند نفر از چهره های برجسته هنری، رضوی را در مدیریت امور تبلیغاتی اعم از تبلیغات محیطی یا سمعی بصری که فیلم های تلویزیونی هم جزو آنهاست، یاری می‌دهند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف، گفت: رضوی هم اکنون با کمک چند تن از کارگردان‌های توانمند سینما در حال ساخت فیلمهای تبلیغاتی قالیباف است تا بر اساس کنداکتور مصوب صدا و سیما ارائه و پخش شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه "اکثر اعضای تیم تبلیغاتی وی به صورت افتخاری همکاری می کنند و تلاش بر این است که حداکثر صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی انجام شود" افزود: به جهت نگاه مثبت و کارنامه روشنی که محمدباقر قالیباف در حمایت از فعالیتهای فرهنگی و هنری و همچنین افراد و صنوف مرتبط داشته اند، طیف های زیادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر، ضمن تماس‌های خود برای همکاری با این ستاد اعلام آمادگی می کنند.

وی با تاکید بر ارائه برنامه کاندیداها در صدا و سیما و رعایت اخلاق رقابتی، خبر داد: همزمان با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی، طی مراسمی رسما از پوسترهای تبلیغاتی قالیباف رونمایی خواهد شد و حتی شمارگان و تعداد چاپ آنها نیز برای اطلاع عموم اعلام می شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پایان گفت: بدین ترتیب تبلیغات ستاد قالیباف متمرکز و کم‌هزینه خواهد بود و امیدواریم علاقمندان به وی از هر گونه اقدامات شخصی، ناهماهنگ و چه بسا پر هزینه خودداری کنند.
کد مطلب: 30760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *