۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶

نقدی: آمریکا با چاه نفت کویت سرپاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا امروز با دزدی از چاه نفت کویت اقتصاد خود را زنده نگه می‌دارد، گفت: آن عده از افراد خسته و ناتوان انقلاب که پیشنهاد سازش با آمریکا را می‌دهند به سخن رهبری گوش نداده‌اند چرا که سازش، اقتصاد کشور ما را به ورشکستگی می‌کشاند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی در گردهمایی بسیجیان کرمان اظهار داشت: ما در آستانه آزمون بزرگی هستیم و رهبر انقلاب از ما - مردم - حماسه سیاسی و اقتصادی را انتظار دارند.

وی بیان داشت: حماسه یک جهاد پرشور و استثنایی و حرکت فداکارانه‌ درخشان در اوج جنگ است، پس ما جنگ حق و باطل را در پیش داریم.

نقدی تاکید کرد: عدم استفاده از سلاح در جنگ کنونی به این دلیل است که آمریکا می‌داند با این روش به نتیجه نمی‌رسد، در حالی در این صورت آمریکا هزینه لشکرکشی نیز ندارد چراکه با مشکلات اقتصادی روبه‌روست.

وی با بیان اینکه بودجه دفاعی آمریکا ۱۰۰ میلیارد دلار طی سه سال گذشته کاهش داشته‌است، ابراز داشت: آمریکا به اندازه کل ارتش‌های دنیا برای ارتش خود هزینه می‌کند که با پول بر جهان حکومت کند.

نقدی ضمن تاکید بر هراس آمریکا از ملت ایران تصریح کرد: ملت غیور ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کرد و حال با وجود امکانات دفاعی بالا جایی برای حمله نظامی وجود ندارد.

وی با طرح این سئوال که جنگ آمریکا با ایران بر سر چه چیز است؟، گفت: مسئله امروز جابه‌جایی تمدن‌ها است، دنیا طی تاریخ بشری روی یک ملت نچرخیده و هر دوره تمدنی داشته است، اما امروز غرب حرفی برای گفتن ندارد.

نقدی خاطرنشان کرد: غرب در همه مؤلفه‌ها با شکست مواجه شده‌است، انقلاب اسلامی تمدن غرب را کم‌رنگ کرده و شعارهای آنها رنگ باخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین منحنی توان ایران در اقتصاد، سیاست، علمی، نظامی و ... رو به بالا خواند و گفت: بزرگترین وعده غرب در پیروی از آنها این است که جامعه رشد یافته و به سعادت مادی می‌رسد و برای این کار باید معنویت را کنار گذاشت.

نقدی بیان داشت: با این شعارها جلو آمدند، اما نتوانستند به نتیجه برسند، آمریکا امروز با دزدی از چاه نفت کویت اقتصاد خود را زنده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به مشکلات دولت مردان آمریکا افزود: بدهکاری‌های میلیارد دلاری، فرزندان نامشروع، انحطاط اخلاقی، فروپاشی خانواده، درگیری مسلحانه در مدارس و ۲ هزار و ۳۰۰ زندانی در کشوری که قمار و شرب خمر جرم نیست، نشان می‌دهد که آمریکا در چه مرحله‌ای قرار دارد.

نقدی تصریح کرد: جنگ فرهنگی را علیه ایران انتخاب کردند، اما می‌دانستند که به زودی جواب نمی‌دهد، زیرا ملت ایران، محرم و صفر، رمضان و ایام فاطمیه را دارد که مردم خود را در آنها شست‌وشو می‌دهند.

وی ابراز داشت: جنگ اقتصادی آخرین تیر استکبار علیه ایران است، اما چه باید کرد، آن عده از افراد خسته و ناتوان انقلاب که پیشنهاد سازش با آمریکا را می‌دهند به سخن رهبری گوش نداده‌اند.

نقدی گفت: رهبری می‌فرمایند حماسه بیافرینیم، اکنون فصل مذاکره، سازش و نرمش نیست، فصل جهاد و حماسه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: ملتی که درخت انقلاب را کاشته و نظام جمهور ی اسلامی را برپا کرده و ۳۵ سال آن را با خون شهدا آبیاری کرده است، حال که زمان برداشت میوه آن رسیده با سازش آن را از بین ببرد.

نقدی عنوان کرد: زمانی که هیچ نداشتیم، سلاحی در دست نداشتیم با قدرت، اقتصاد، سیاست و ارتش دنیا را شکست دادیم و گفتید تکلیف شرعی است، حال چگونه سازش کنیم.

وی اظهار داشت: آیا ما همه را به مبارزه علیه ظلم دعوت کردیم، حکومت‌های اسلامی را ترویج دادیم برای اینکه با آمریکا سازش کنیم.

نقدی تصریح کرد: دلیلی بر سازش ما با آمریکا وجود ندارد، هیچ عقلی چنین مطلبی را تایید نمی‌کند، اگر ما عقب بیاییم، لکه ننگی بر پیشانی ایران می‌خورد که تا سال‌های سال نتوانیم سر بلند کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی غم اقتصاد و معیشت مردم را می‌خورد، کسانی که تعطیلات خود را در لندن سپری می‌کنند، برای آزادی فرزندشان ۱۰ میلیارد هزینه می‌کنند.

نقدی ابراز داشت: سازش، اقتصاد کشور ما را به ورشکستگی می‌کشاند و این امر را با دلیل علمی می‌توان ثابت کرد، نتیجه سازش را در کشورهایی مانند مصر، لیبی و کره شمالی می‌بینید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رفاه با اشاره برخی از سخنان مبنی بر اینکه رفاه مردم در گرو سازش با آمریکاست؛ این نکته را دروغی بزرگ عنوان کرد.

وی بیان داشت: شرایط بعدی سازش با آمریکا انحلال بسیج و سپاه است، علاوه بر اینکه همه عزت ما را از بین می‌برد.

نقدی افزود: نخستین حماسه در ۲۴ خرداد ماه پای صندوق‌های راس رقم می‌خورد، استقلال و اقتدار ملی ما را افزایش و تحریم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: اصلح کسی است که در صحبت‌های رهبری به آن اشاره شده است، مومن، دشمن‌ستیز، سازش‌ناپذیر با استکبار، دور از اشرافی‌گری، مدبر، حکیم، بانشاط از جمله خصوصیات فرد اصلح است.
کد مطلب: 30869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *