۰
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸

دستگیری هفت‌تیرکش‌های اتوبان صدر

دو جوان كه با چهار قبضه اسلحه در اتوبان صدر و تونل نيايش اقدام به تيراندازي كرده بودند، توسط پليس تهران دستگير شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت ۲ بامداد روز ۱۳ خرداد ماه، تعدادي از شهروندان و كارگران پرو‍ژه خاتم الانبياء با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و از تير اندازي دو جوان متوهم كه در يک دستگاه خودرو پرايد در اتوبان صدر و تونل نيايش در حال حركت بودند خبر دادند.

بلافاصله پس از تماس با سامانه ۱۱۰ در ابتدا يك واحد گشت موتوري به محل اعزام و صحت موضوع تائيد شد.

به دنبال اين اتفاق تمامي واحد‌هاي گشتي سركلانتري منطقه به محل اعزام و به شعاع چند كيلومتري طرح ايست بازرسي و كنترل خودروها را به اجرا در آوردند.

چند دقيقه از اجراي طرح ايست بازرسي نگذشته بود که سرنشين يك دستگاه خودرو پرايد با ديدن پليس اقدام به فرار كرد اما ماموران نيروي انتظامي با آمادگي كامل، خودرو را توقيف و سرنشينان آن را دستگير كردند.

پس از توقف خودرو پرايد و گشتن خودرو، از داخل ماشين و دست متهمان ۲ قبضه اسلحه لوله بلند دوربين دار بادي و دو قبضه كلت كمري بادي مشکي رنگ و دو قبضه بسته فشنگ استفاده شده كشف و ضبط شد.

متهمان كه در وضعيت نامناسب جسمي به سر مي‌بردند و قصد صدمه زدن به خود و ديگران را داشتند تحت‌الحفظ به كلانتري انتقال داده شدند.

در نهايت پليس تهران پس از بررسي اعلام كرد: متهمان از داخل تونل نيايش اقدام به تير اندازي كردند و موجب تخريب پرژكتور‌ها و خسارت به ديواره تونل شدند.

خوشبختانه در اين اتفاق هيچگونه خسارت جاني به کسي وارد نشد.
کد مطلب: 32600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *