۰
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷

سر سالار عقیلی کلاه پهلوی رفت

سالار عقیلی از جمعه این هفته ۱۷ خرداد ماه با اجرای تصنیف‌هایی به«کلاه پهلوی» می‌پیوندد.
ازقسمت سی‌و‌چهارم به بعد سریال «کلاه پهلوی»بینندگان شاهد تصنیف‌هایی هستند که توسط «سالار عقیلی» در سریال اجرا می‌شود.

این خواننده شش قطعه آواز در سریال کلاه پهلوی اجرا خواهد کرد که ۴ قطعه آن با ارکستر و ۲ قطعه دیگر بدون ارکستر اجرا خواهد شد.

همچنین با پخش قسمت سی و چهارم «کلاه پهلوی»، مخاطبان شاهد برگزاری مجلس تعزیه توسط اهالی سامان خواهند بود.

بر این اساس،در قسمت سی و چهارم «کلاه پهلوی» که جمعه-هفدهم خرداد ماه پخش خواهد شد، میرزا رضا تدین در جشن فرمانداری شرکت می‌کند و با سخنان افشاگرانه خود باعث عصبانیت موید، فرماندار و کریم می شود.

همچنین اعلام شده که در ادامه این قسمت و در ظهر روز عاشورا و زمانی که میرزا رضا به همراه خانواده در حال رفتن به خارج از شهر هستند، سید اکبر همسر فاطمه به روستا می‌آید تا در مراسم تعزیه حضور داشته باشد. علی اکبر اطلاعی از کشته شدن همسرش فاطمه ندارد و به همین دلیل با شنیدن این خبر از میرزا رضا، شوکه می شود.

به گزارش ایسنا، در قسمت سی‌و‌چهارم این مجموعه تاریخی، برگزاری مراسم تعزیه توسط اهالی سامان در منطقه‌ای خارج از شهر نمایش داده می‌شود. گروه‌های زیادی از مردم سامان در این مراسم حضور دارند. «بلانش» نیز از تهران برای عکاسی از این مراسم به سامان آمده است اما اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که مراسم تعزیه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

سریال «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان تهیه شده است و تا کنون ۱۰ ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد. پخش «کلاه پهلوی» تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت.

همچنین سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می‌کند.
کد مطلب: 32604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *