; ?>; ?> گفتمان اصلاح‌طلبی در انتخابات پیروز می‌شود - مردم سالاری آنلاين
۱
۰
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰

گفتمان اصلاح‌طلبی در انتخابات پیروز می‌شود

مسوولین ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در شهرستان های مختلف استان مشخص شده اند و به زودی فعالیت ستادها در کلیه شهرستان ها به صورت جدی آغاز می شود.
داود باقری رییس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در استان مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که مسوولین ستاد انتخاباتی دکتر عارف در شهرستان های مختلف استان مشخص شده اند کفت: به زودی فعالیت ستاد ها در کلیه شهرستان ها به صورت جدی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا؛ باقری در ادامه گفت: کمیته های چند گانه ستاد در استان شکل گرفته است و سازمان پویش امید نیز که مرکب از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب است به زودی فعالیت خود را در سطح شهر اراک عملیاتی خواهد کرد.

رییس ستاد عارف در استان مرکزی با اشاره به همزمانی انتخابات شوراها در ریاست جمهوری گفت: نامزدهای نزدیک به اصلاح طلبان در انتخابات شوراها مورد حمایت ستاد های انتخاباتی خواهند بود.

وی در ادامه گفت: گفتمان اصلاح طلبی مبتنی بر عقلانیت، مدارا و پیشرفت، گفتمان غالب در جامعه امروز ایران است.

وی ادامه داد: ایران ما امروز بیش از هر زمان دیگر به همراهی و همدلی و عقلانیت نیاز دارد که وجه مشترک آنها گفتمان اصلاح طلبی است.

اگر ما به عنوان اصلاح طلبان امروز کناره گیری کنیم و در صحنه نباشیم فردا باید پاسخگوی عملکرد خود در مقابل آیندگان باشیم.

رییس ستاد انتخاباتی عارف در استان مرکزی با اشاره به اینکه عامل اصلی مشکلات امروز کشور، حاکمیت فقط جناح اصولگرا در ۸ سال گذشته بوده است گفت: اصولگرایان در مقابل عملکرد ۸ سال گذشته دولت احمدی نژاد مسئولند و باید به مردم پاسخ دهند که چگونه می شود ۸ سال حاکمیت آنها در تمامی ارکان کشور وضعیت کشور رااز نظر اقتصادی، تحریم های بین المللی، بی اخلاقی ها حذف نخبگان و موارد دیگر به این مرحله رسانده باشد و امروز همچنان مدعی مدیریت کشور باشند.

باقری گفت: اگر اصلاح طلبان فرصت برابر در انتخابات داشته باشند قطعا گفتمان اصلاح طلبی پیروز است.
کد مطلب: 32679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برادران سایت فریادگر تا میتوانید برای اصلاحات تبلیغ کنید که اصولگرایان در کمین هستند زنده باد اصلاح طلبی