۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
فتح اللهی:

نخستین کاروان کمکهای مردمی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی حرکت کرد

مسئول ستاد جمع آوری کمکهای مردمی شهرداری تهران گفت: نخستین کاروان کمکهای مردمی شهرداری تهران به سمت مناطق زلزله زده حرکت کرد.
عبادالله فتح اللهی اعلام این خبر افزود: این ستاد به درخواست شهروندان تهرانی در شهرداری تهران تشکیل و در بوستان ولایت منطقه ۱۹ مستقر شد.

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اعلام اینکه "از زمان تشکیل این ستاد در منطقه ۱۹ سیل کمکهای مردمی به این منطقه سرازیر شده است"، بیان داشت: در این امر خیر، مساجد محور جمع آوری هدایا قرار گرفته و تاکنون با هدایت و حمایت شورایاری های محلات هدایای بسیار خوبی جمع آوری شده که پایان هر شب مساجد اقلام جمع آوری شده خود را به ستاد این منطقه در بوستان ولایت تحویل می دهند.

وی با تقدیر از کمک های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان اظهار داشت: کمکهای مردمی در زمینه اقلام خوراکی مانند آب و غذا بسیار خوب جمع آوری می شود، ولی اقلام ضروری دیگری وجود دارد که نیاز بیشتری به آنها احساس می شود.

فتح اللهی با اعلام اقلام مورد نیاز گفت: در بازدید به عمل آمده از مناطق زلزله زده، پتو، لباس گرم مخصوصاً لباس گرم کودکان، اجاق گاز، بخاری، تانکر آب، سرویس بهداشتی و حمام سیار از اقلام فوری مورد نیاز است که سعی می کنیم کمک های خود را در قالب این نیازمندی ها به مردم شریف زلزله زده ارسال کنیم.

مسئول ستاد جمع آوری کمکهای مردمی شهرداری تهران افزود: با توجه به اینکه خرید سرویس های بهداشتی پیش ساخته و حمام آماده و سایر اقلام تخصصی ویژه هزینه بسیاری در بر دارد، به همین منظور شماره حساب جاری ۷۷۷۸۸۸۸ بانک شهر شعبه شهید کاظمی برای دریافت کمک های نقدی شهروندان به منظور خرید این گونه اقلام درنظر گرفته شده که شهروندان می توانند برای پرداخت کمک های نقدی خود به نزدیکترین بانک شهر محل سکونت مراجعه کنند.
کد مطلب: 3282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *