کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه شماره 4 جبهه اصلاح‌طلبان ایران تاکید شد؛

اصلاحات را با دکتر حسن روحانی ادامه خواهیم داد

21 خرداد 1392 ساعت 19:26


جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه شماره ۴ ضمن تشکر از دکتر محمدرضا عارف به خاطر کناره‌گیری از نامزدی انتخابات و دعوت از مردم برای خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری، حمایت قاطع خویش را از دکتر حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری فریادگر متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
ملت سرافراز ایران
جبهه اصلاح‌طلبان ایران (شامل ۱۸ حزب اصلاح‌طلب) همواره بر این باور بوده است که هیچگاه قهر یا صندوق‌های رای چاره کار نیست و لذا همواره درصدد تحقق مشارکت گسترده و ایجاد اجماع بین عناصر معتدل و اصلاح‌طلب درون نظام بوده‌ایم و به همین خاطر ماجرای ائتلاف اصلاح‌طلبان را در همایش سراسری طرح تبیین «مناسک» مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور به صورت فعال پیگیری نمودیم.
هماهنگونه که در بیانیه شماره ۳ گفته شد اینک در شرایطی هستیم که آقای سیدمحمد خاتمی از ثبت‌نام خودداری نمود و متاسفانه نامزد حداکثری (آقای هاشمی رفسنجانی) و نامزد اختصاصی این جبهه هم صلاحیتشان احراز نشد، پس چاره‌ای نیست که برای اعلام حمایت این جبهه از نامزد خاص حتما باید بین آقایان عارف و روحانی اجماع صورت می‌گرفت‌.
اینک در شرایطی که جناب آقای دکتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات از عرصه انتخابات کناره‌گیری نمودند سه نکته را گوشزد می‌نمائیم.
اولا: از شخصیت برجسته و فرهیخته و اخلاق‌مدار دکتر محمدرضا عارف تقدیر و تشکر نموده و اعلام می‌کنیم که روش و منش ایشان به خوبی نمایانگر یک سیاستمدار اصلاح‌طلب بوده و با این اقدام مطمئن هستیم که دیگر هیچ بهانه‌ای برای تکرار حادثه تلخ ۸۴ نیست.
ثانیا: ما بر این باوریم که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت و مرد روزهای سخت انقلاب قطعا می‌تواند وضعیت کنونی امور جاری کشور را دچار تغییر نماید و مسیر کشور را به سمت آرامش و اعتدال و اصلاح امور و تحقق مطالبات مردمی و منافع ملی و اجرای دقیق تمامی اصول قانون اساسی سوق دهد. آری ما بر این باوریم که با دکتر حسن روحانی می‌توانیم راه اصلاحات را تداوم بخشیم.
ثالثا: ما بر این باوریم که برخی عناصر افراطی مشارکت گسترده مردم را هدف گرفته‌اند. لذا مردم می‌توانند با خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده برنامه‌های آنان را خنثی نموده و اهداف والا و منویات مردم نجیب ایران را که هشت سال با بی‌تدبیری و مدیریت نامطلوب مدعیان اصولگرایی با فقر و تورم و تحریم‌های خارجی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند به منصه ظهور برسانند.
وعده ما ۲۴ خرداد
کمیته اطلاع‌رسانی جبهه اصلاح‌طلبان ایران


کد مطلب: 33375

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/33375/اصلاحات-دکتر-حسن-روحانی-ادامه-خواهیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir