۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳
کیم‌جونگ‌اون:

سربازان کره‌شمالی برای برپایی یک «جنگ مقدس» آماده باشند

رهبر کره‌شمالی پس از بازدید از واحد نظامی مرزی این کشور به آنها دستور داد تا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن و برپایی یک «جنگ مقدس» آماده باشند.
سربازان کره‌شمالی برای برپایی یک «جنگ مقدس» آماده باشند
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی (KCNA) درباره بازدید «کیم جونگ اون » رهبر کره شمالی از واحد نظامی مرزی این کشور گزارش داد: "او (رهبر کره شمالی) به افراد نظامی مستقر در مرز دستور داده تا نسبت به هرگونه اقدام دشمن هوشیار باشند و اگر یک گلوله توپ دشمن در آب یا فضای تحت حاکمیت کره شمالی فرود آمد، فرصت طلایی واکنش مهلک و فوری به دشمن را از دست ندهند."

بنا براین گزارش، رهبر کره شمالی از سربازان این کشور خواسته تا در صورت اقدام دشمن، خود را برای برپایی یک "جنگ مقدس" آماده کنند.

اظهارات «کیم‌جونگ اون» در حالی صورت می‌گیرد که وی در آستانه برگزاری رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی، از واحد توپخانه مرزی این کشور بازدید کرد.

این مانور نظامی قرار است بین روزهای ۲۰ تا ۳۱ اوت با حضور ۵۶ هزار نیروی نظامی کره جنوبی و ۳۰ هزار نظامی آمریکایی در آب‌های کره جنوبی برگزار شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: کیم جونگ اون دستور داده است که در صورت پیش دستی و بی احتیاطی دشمن آماده اقدام باشند و از دست اندازی دشمن به قلمرو کره شمالی جلوگیری کنند.

وی همچنین به سربازانش دستور داد که در صورت تجاوز دشمن به ذره‌ای از خاک کره شمالی، دریای غرب را به گورستان دشمنان تبدیل کنند.

آمریکا و کره جنوبی معمولا در طول سال رزمایش‌های نظامی مشترک زیادی علیه چین و کره شمالی برگزار می‌کنند.
کد مطلب: 3407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *