۰
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۰

تظاهرات یمنی ها بر علیه جانشین صالح

هزاران نفر از مردم یمن امروز پس از برپایی نماز باشکوه عید فطر در میدان صنعا با برپایی راهپیمایی بر ادامه انقلاب و ضرورت برکناری بقایای رژیم سابق تاکید کردند.
صدها هزار نفر از مردم یمن امروز نماز عید فطر را در شهرهای مختلف این کشور برگزار کردند که از جمله آن نماز باشکوه عید فطر در میدان التغییر شهر صنعا، پایتخت این کشور بود.

نمازگزاران یمنی پس ازبرگزاری نماز عید فطر با سر دادن شعارهایی در میدان التغییر بر ادامه انقلاب و تداوم راه شهدا تاکید کردند.

مردم یمن همچنین از "منصور هادی" رئیس جمهور این کشور خواستند اقدامات برای بازسازی کامل ارتش یمن را تکمیل کرده و کشور را از وضعیت ناامنی کنونی نجات دهد.

تظاهرات کنندگان خواستار مقابله با عناصری شدند که با ایجاد ناامنی و ایجاد بحران برای برهم زدن شادی مردم به مناسبت عید فطر مسلمانان این کشور کار می‌کنند.

در شهر عدن هزاران نفر نماز عید فطر را در یکی از خیابان‌های اصلی این شهر برگزار کردند و امام جماعت این شهر در خطبه‌های نماز عید فطر بر ادامه انقلاب در همه شهرهای جنوب یمن تاکید کرده و از همه نمازگزاران و مردم انقلابی یمن خواست حافظ دستاوردهای انقلاب این کشور باشند.

کد مطلب: 3493
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *