۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

ارتقای امنیت اخلاقی در دریاها / تحویل شناورهای متخلف به واحد‌های انتظامی

فرمانده مرزبانی ناجا از ارتقای شرایط اخلاقی در دریاها خبر داد و گفت: در صورتی که هر یک از افراد به اخطارهای صادر شده توجه نکنند به واحدهای انتظامی تحویل داده خواهند شد.
سردار حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با  فارس گفت: کنترل شناورهای دریایی، صیادی و تفریحی بر عهده دریابانی ناجاست این در شرایطی است که دریابانی با هرگونه صید غیر مجاز، تردد غیر مجاز شناورهای کشورهای همسایه و انجام هرگونه جرم در دریا برخورد لازم را صورت خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۴۶ نفر توسط نیروهای دریابانی از غرق شدگی نجات یافته‌اند گفت: دریابانی در کنار دیگر واحدهای امداد دریایی به نجات جان غرق شدگان نیز پرداخته است.

وی ادامه داد: پلیس وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهد بر همین اساس نباید هیچ گونه عمل خلاف شرعی در سطح دریاها صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه مورد تذکرهای لازم داده خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: شناورهایی که اصول اخلاقی را رعایت نکرده و به تذکرات توجه نمی‌کنند توقیف و به واحدهای انتظامی تحویل داده خواهند شد این در شرایطی است که در یک نگاه کلی وضعیت امنیت اخلاقی در دریاها روندی صعودی و رو به بهبود را به خود گرفته است.

کد مطلب: 3535
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *