۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵

استقبال مردم از تیم هسته‌ای در فرودگاه مهرآباد

مردم با شعارهایی چون «نگاه نکن ظریفه شیش کشور رو حریفه» در فرودگاه مهر آباد به استقبال از وزیر خارجه کشورمان و تیم مذاکره کننده هسته ای رفتند.
استقبال مردم از تیم هسته‌ای در فرودگاه مهرآباد
محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای شامگاه امشب یکشنبه با استقبال پرشکوه مردم وارد تهران شد.

ساعت ها قبل از فرود هواپیمای ظریف به فردوگاه مردم در بیرون پاویون ریاست جمهوری در انتظار وزیر امورخارجه کشورمان بودند و با شعارهایی چون «دکتر ظریف، عراقچی تشکر تشکر»، «نه جنگ نه تحریم نه توهین نه تسلیم»، «صل علی محمد یار مصدق آمد»، «دیپلمات قهرمان خوش آمدی به ایران»، «صل علی محمد یاور رهبر آمد» در انتظار ورود ظریف در جمع خودشان بودند.

مردم با شعارهایی چون «نگاه نکن ظریفه شیش کشور رو حریفه»، «صل علی محمد عزت ملت آمد» به استقبال از وزیر امورخارجه کشورمان رفتند.

در این مراسم تعداد زیادی با در دست داشتن عکس هایی از حسن روحانی و بنرهایی چون «تا ظریف ها زنده‌اند ایران زنده است» و خواندن شعرهایی چون «ای ایران ای مرز پرگهر» و «یار دبستانی من» در انتظار ورود وزیر خارجه کشورمان به تهران هستند.

برخی دیگر از جوانان حاضر در فرودگاه نیز شعارهای دیگری چون “خامنه ای زنده باد، روحانی پاینده باد” “نه توهین، نه تحریم، نه جنگ و نه تسلیم”، “ناجی ملت آمد، خوش آمد، خوش آمد” در حمایت از تیم دیپلماتیک کشورمان و شخص وزیر امورخارجه سر می دهند.

پس از نشست هواپیما ظریف و تیم مذاکره کننده، مردم بی صبرانه در انتظار حضور ظریف در جمع خودشان بودند و شعارهایی چون «سلام بر دیپلمات درود بر اصلاحات»، «جلیلی جلیلی یاد بگیر یاد بگیر» و «حقوق دان چه کردی ایران را آباد کردی» سردادند.

سرانجام با حفاظت تیم امنیتی ماشین ظریف از میان حلقه انسانی که جمعیت تشکیل داده بود عبور کرد و ظریف با تکان دادن دست به هواداران به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد. با عبور هر یک از ماشین های تیم مذاکره کننده مردم شعار تشکر تشکر سر دادند و زمانی که ماشین عراقچی از میان جمعیت رد می شد عده ای دور ماشین او جمع شده و شعار «عراقچی قهرمان تشکر تشکر» سر دادند.

بر اساس این گزارش نیروی انتظامی مسئولیت حراست از این برنامه را برعهده داشت و تا آخر مراسم استقبال حضور چشم گیری داشت.
کد مطلب: 35901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *