۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰

دین‌محمدی: یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند مسی را مهار کند/گلم به بوسنی را خیلی دوست دارم

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد، یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند مسی را مهار کند و این کار با دفاعی منطقه‌ای امکانپذیر است.
دین‌محمدی: یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند مسی را مهار کند/گلم به بوسنی را خیلی دوست دارم
سیروس دین‌محمدی به اظهارنظر در خصوص شرایط تیم استقلال، وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی و ... پرداخته است که مشروح آن در زیر می‌آید:

سومین تساوی متوالی استقلال مقابل سپاهان رقم خورد. نگران این تساوی‌ها نیستید؟

نوار مساوی‌های استقلال در بازی‌های آینده ما خیلی زود قطع می‌شود و تیم ما به بحران نخواهد رفت. شرایط استقلال خوب و عادی است و استقلال با وجود تساوی مقابل سپاهان بسیار خوب کار کرد. بازی خوب، رو به جلو و تهاجمی استقلال مقابل سپاهان همه استقلالی‌ها را راضی کرد و چهره تیم با وجود کسب نتیجه مساوی، همان تیم هجومی و استقلالی بود که همه همان انتظار را داشته و دارند.

بازیکنان استقلال معتقدند اگر به صدر جدول برسند آن را از دست نخواهند داد. با نظر بازیکنان استقلال موافق هستید؟

در هر پست بازیکنان خوب زیادی داریم که این پتانسیل باعث شده امیدوار به صدرنشینی باشیم. اعتقاد دارم اگر استقلال به صدر جدول برسد با توجه به تجربه بازیکنان صدر را رها نخواهد کرد. با این شرایط می‌بینید که من هم نظرم غیر از دیدگاه بازیکنان استقلال نیست.

در خصوص تیم‌های هم‌گروه‌مان در جام جهانی چه نظری دارید؟

در گروه نسبتاً سختی قرار گرفته‌ایم اما با وجود سختی کارمان شانس صعود داریم. بازی با آرژانتین بسیار سخت است و نباید به بازیکنان تکنیکی این تیم فضا بدهیم. نیجریه هم یکی از حریفان قدرتمند ما در جام جهانی است که قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ با آن بازی کردیم و با یک گل مغلوب شدیم. البته به نظر من سبک تیم ملی نیجریه با آن تیمی که ما با آن روبه‌رو شدیم متفاوت بوده و تبدیل به تیمی قدرتی - سرعتی شده است.

به غیر از این ۲ تیم بوسنی‌وهرزگوین هم یکی از حریفان جدی ما است...

بوسنی هم تیم خوبی است و من به شخصه از بازی با این تیم خاطرات خوبی دارم، چون در دیداری که زمان بلاژویچ با این تیم داشتیم و ۲ بر ۲ مساوی کردیم، یک گل زدم. به شخصه از بازی با بوسنی خاطرات خوبی داشته و گلی که به این تیم زدم را خیلی دوست دارم. یک بار هم در جام ال جی با تیم بوسنی بازی کردیم که پیروز شدیم.

شما معتقدید مهار رونالدو سخت تر است یا مسی؟

بدون شک مسی. دریبلینگ و ضربات کوتاهی که مسی در حرکت به توپ می‌زند واقعاً ویران‌کننده است. به نظرم مسی را یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند مهار کند و ما با دفاع منطقه‌ای می‌توانیم مسی را مهار کنیم.
کد مطلب: 36010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *