۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۴

کاسیاس: سیستم قرعه‌کشی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ ایراد دارد

کاپیتان تیم ملی اسپانیا از ساز و کار فیفا برای تقسیم‌بندی تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه‌های ۸ گانه این رقابت‌ها ایراد گرفت.
کاسیاس: سیستم قرعه‌کشی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ ایراد دارد
ایکر کاسیاس هم‌گروهی اسپانیا با تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را نتیجه قرعه‌کشی نادرست این رقابت‌ها دانست.

کاسیاس که کشورش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در گروه ۲ رقابت‌ها باید با تیم‌های هلند،‌ شیلی و استرالیا بازی کند و این احتمال وجود دارد که در مرحله یک هشتم نهایی هم با برزیل میزبان روبه‌رو شود، گفت: اینکه من با شیوه فعلی قرعه‌کشی بازی‌های جام جهانی مخالفم صحت دارد، هرچند در هر صورت این ما نیستیم که تصمیم می‌گیریم قرعه‌کشی چگونه باید انجام شود و اینکه کدام تیم بهتر از دیگری است. تنها چیز مشخص این است که قرعه سختی نصیب تیم ما شده است. ما باید کارمان را با بازی برابر نایب قهرمان دوره قبلی جام جهانی شروع کنیم، تیمی که در مرحله مقدماتی هم فوق‌العاده کار کرد.

کاسیاس در خصوص دیگر هم‌گروهان کشورش هم گفت: پس از هلند نوبت بازی با شیلی است، تیمی که در چند سال اخیر شکست دادنش برای ما بسیار سخت بوده است. با این حال در چند تورنمنت اخیری که در آنها حضور داشته‌ایم، از جمله جام جهانی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰، اگرچه در بازی اول ضعیف ظاهر شدیم اما در پایان توانستیم تیم‌های قدرتمندی مانند آلمان و ایتالیا را شکست دهیم.

کاسیاس با ابراز نگرانی از انگیزه مضاعف اکثر تیم‌ها برای کسب نتیجه‌ای خوب برای مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی ادامه داد: ما باید به هدف کسب پیروزی در اولین بازی خود (برابر هلند) کارمان را در جام جهانی آغاز کنیم و ببینیم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. می‌توانم باور کنم که دیگر تیم‌ها به ما به عنوان یکی از بخت‌های قهرمانی نگاه می‌کنند و دلیلش هم افتخاراتی است که پیش از این کسب کرده‌ایم اما در عین حال می‌دانم که آنها علاوه بر تمجید ما انگیزه بیشتری برای خوب بازی کردن برابر ما و شکست دادن‌مان دارند.
کد مطلب: 36051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *