۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹

مهاجرانی: همه روی آرژانتین زوم کرده‌اند اما نیجریه مشکل‌ساز می‌شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ می‌تواند برای ایران و دیگر تیم‌های هم‌گروه خود مشکل‌ساز شود.
مهاجرانی: همه روی آرژانتین زوم کرده‌اند اما نیجریه مشکل‌ساز می‌شود
حشمت مهاجرانی در واکنش به حمله کلامی به هاشم بیک‌زاده و قیاس‌هایی که در مورد این بازیکن با لیونل مسی انجام می‌شود، اظهار داشت: مقایسه و تخریب بازیکن تیم ملی درست نیست و از اخلاق ورزشی به دور است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین همچنین خاطر نشان کرد: هاشم بیک‌زاده بازیکنی ماخوذ به حیا است و بسیار خوش اخلاق و خوش قلب. این بازیکن جوان در جوانمردی و اخلاق ورزشی از خصوصیات بازیکنانی مانند مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان که در اخلاق و جوانمردی نمونه هستند، بهره می‌برد.

وی ضمن تاکید براینکه باید از شیطنت علیه هاشم بیک‌زاده دست کشیده شود، ادامه داد: حملات اخیر علیه بیک‌زاده موجب می‌شود روحیه تیم ملی ایران خراب شود. ما نباید از درون کشور با حاشیه‌سازی خود موجبات تضعیف تیم ملی را فراهم آوریم.

سرمربی پیشین تیم ملی همچنین خاطر نشان کرد: گروه‌های ژاپن و کره جنوبی در قیاس با گروه ایران راحت‌تر است اما گروه استرالیا از تمام تیم‌های آسیایی دشوارتر است. با این شرایط ما برای عرض اندام در جام جهانی فقط باید دنبال بازی‌های تدارکاتی قوی باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در این چند روزه مدام در مورد آرژانتین صحبت شده اما من معتقدم نباید شانس نیجریه را کم بدانیم. من شخصاً اعتقاد دارم نیجریه با بهره بردن از عناصری نظیر دوندگی، جنگندگی و سرعت عمل بالا برای بسیاری از تیم‌ها در جام جهانی مشکل‌ساز خواهد شد.
کد مطلب: 36060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *