۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲

بازی مرگ و زندگی نمایندگان آلمان/ نایب‌قهرمان دوره گذشته حذف می‌شود؟

مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به اتمام می‌رسد و چهره تمامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات مشخص خواهد شد.
بازی مرگ و زندگی نمایندگان آلمان/ نایب‌قهرمان دوره گذشته حذف می‌شود؟
هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب (چهارشنبه) در گروه‌های G ،F ،E و H پی گرفته خواهد شد تا در نهایت پرونده بازی‌های این مرحله بسته شود و تیم‌هایی که صعود کرده‌اند خود را مهیای حضور در مرحله حذفی کنند.

در گروه E چلسی صعود کرده است و بازل و شالکه شانس راهیابی به مرحله بعد دارند، ۲ تیمی که فردا در دیداری تعیین‌کننده به مصاف هم خواهند رفت. دورتموند و ناپولی ۹امتیازی نیز در گروه F بازی‌های پرهیجانی را پیشِ‌رو دارند و چه‌بسا گره صعود این گروه را آرسنال ۱۲امتیازی باز کند، چون این تیم خارج از خانه میهمان ناپولی است و در صورتی که بتواند شاگردان رافائل بنیتس را متوقف کند، آن‌وقت دورتموند با پیروزی احتمالی مقابل مارسی راهی دور بعد خواهد شد.

در صورتی که دورتموند، نایب‌قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا در دیدار با مارسی فرانسه دست خالی میدان را ترک کند، آن‌وقت ناپولی با پیروزی یا تساوی مقابل آرسنال به مرحله بعد صعود خواهد کرد و زمینه وداع زودهنگام شاگردان کلوپ با لیگ قهرمانان را فراهم می‌آورد. زردپوشان وست‌فالن که این روزها شرایط چندان مساعدی در بوندس‌لیگا ندارند با پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل سپیدپوشان ولودروم بدون اگر و اما راهی دور بعد می‌شوند.

صعود اتلتیکومادرید از گروه G لیگ قهرمانان از مدت‌ها قبل قطعی شده اما تقابل این تیم با پورتو برای نماینده پرتغال که با زنیت سن‌پترزبورگ برای صعود به‌عنوان تیم دوم رقابت می‌کند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در مهم‌ترین بازی شب آخر میلان و آژاکس به مصاف هم خواهند رفت که تساوی در این مسابقه هم میلان را راهی مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد کرد. آژاکس برای صعود نیاز به پیروزی در ورزشگاه سن‌سیرو دارد. در این گروه (H) بارسلونا با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و در خانه به دیدار سلتیک خواهد رفت.

برنامه بازی‌های چهارشنبه‌شب به‌شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۰ آذر - ساعت ۲۳:۱۵

گروه E
چلسی انگلیس - استوابخارست رومانی
شالکه آلمان - بازل سوئیس

گروه F
مارسی فرانسه - دورتموند آلمان
ناپولی ایتالیا - آرسنال انگلیس

گروه G
اتلتیکومادرید اسپانیا - پورتوی پرتغال
آستریا وین اتریش - زنیت سن‌پترزبورگ روسیه

گروه H
بارسلونای اسپانیا - سلتیک اسکاتلند
میلان ایتالیا - آژاکس آمستردام هلند.

همچنین امشب ۸ دیدار در ۴ گروه ابتدایی برگزار خواهد شد که برنامه آنها به‌شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۹ آذر - ساعت ۲۳:۱۵

گروه A
منچستریونایتد انگلیس - شاختاردونتسک اوکراین
رئال سوسیه‌داد اسپانیا - بایرلورکوزن آلمان

گروه B
کپنهاگن دانمارک - رئال مادرید اسپانیا
گالاتاسرای ترکیه - یوونتوس ایتالیا

گروه C
بنفیکای پرتغال - پاری‌سن‌ژرمن فرانسه
المپیاکوس یونان - اندرلشت بلژیک

گروه D
بایرن مونیخ آلمان - منچسترسیتی انگلیس
ویکتوریا پلژن جمهوری چک- زسکا مسکوی روسیه.
کد مطلب: 36061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *