۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶

گواردیولا: منچسترسیتی شانسی برای جذب نویر ندارد

سرمربی اسپانیایی بایرن آب پاکی را روی دستان مسئولان باشگاه منچسترسیتی ریخت و خطاب به آنها گفت: شانسی برای جذب نویر ندارید.
گواردیولا: منچسترسیتی شانسی برای جذب نویر ندارد
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند مسئولان باشگاه منچسترسیتی به دنبال جذب دروازه‌بانی جدید هستند، چون جو هارت، سنگربان ملی‌پوش آبی‌های منچستر در مواردی نامطمئن نشان داده و در حال حاضر کاستل پانتیلیمون رومانیایی انتخاب اول مانوئل پیگرینی درون دروازه این تیم است.

براساس گزارش‌های منتشرشده منچسترسیتی به دنبال این است تا با پیشنهادی وسوسه‌انگیز مانوئل نویر، دروازه‌بان ۲۷ ساله بایرن مونیخ را که در موفقیت فصل گذشته باواریایی‌ها در کسب سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا بسیار تاثیرگذار بود را به خدمت بگیرد.

پپ گواردیولا، سرمربی ۴۲ ساله بایرن مونیخ که تیمش روند خوبی را در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا در پیش گرفته است نمی‌خواهد سنگربان مطمئن تیمش را از دست دهد و در این خصوص آب پاکی را روی دستان آبی‌های منچستر ریخت و گفت: فکر جذب نویر را از سرتان بیرون کنید، چون شانسی برای جذب او ندارید!

نویر در تابستان سال ۲۰۱۱ از شالکه به جمع سرخ‌پوشان مونیخ پیوست و در این تیم تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی شد. قرارداد فعلی مانوئل با باواریایی‌ها تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ است.
کد مطلب: 36096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *