۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸

قلعه‌نویی: بازیکنانم گفتند دیگر انگیزه نداریم/ پول باشد خیلی خبرها می‌شود

سرمربی استقلال گفت: اگر پول در باشگاه استقلال باشد خیلی خبرها می‌شود.
قلعه‌نویی: بازیکنانم گفتند دیگر انگیزه نداریم/ پول باشد خیلی خبرها می‌شود
امیر قلعه‌نویی بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در نشست خبری با تسلیت درگذشت برادر داود سیدعباسی گفت: بازی خوبی بود و یک مقدار استقلال‌گونه بازی کردیم. در واقع تیم ما امروز کمی شبیه به استقلال واقعی بازی کرد. از نظر گردش و مالکیت توپ بد نبودیم و امیدواری ما به شرایط تیم افزایش پیدا کرد.

وی افزود: فجر در این بازی به دنبال استفاده از لایه‌های دفاعی بود که این موضوع کاملا طبیعی است اما تیم ما هم در مالکیت، سرعت دادن به توپ و ایجاد موقعیت نسبت به دیدارهای بسیار بهتر عمل کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به بازیکنان تیم خود خسته‌نباشید می‌گویم که با وجود آنکه مشکلات خودمان را داریم اما تلاش کردند و خدا را شاکرم که با این ۳ امتیاز به جدول بازگشتیم. هر دو تیم امروز فوتبال خوبی بازی کردند. تیم فجر علاوه بر دفاع به دنبال ضدحمله بود و ۲،۳ موقعیت خوب هم ایجاد کردند اما خوشبختانه به هدفمان که ماندن در جدول بود دست پیدا کردیم تا با فاصله ما با رقبا زیاد نشود.

قلعه‌نویی درباره اینکه تنها ۵ بازیکن روی نیمکت ذخیره‌های استقلال بود و اینکه این تیم نیاز به جذب نفرات جدید دارد، تاکید کرد: دو بازیکن سه کارته داشتیم و کبه نیز مصدوم است. ساموئل هم ۲ روز است که نیامده و خواهان پرداخت مطالبات و حق و حقوقش است. البته این خواسته او طبیعی است چرا که بازیکن خارجی زحمت می‌کشد و باید حق و حقوق او را بدهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بعد از بازی با کاسپین عنوان می‌کردند که انگیزه ندارند و در بازی‌ها چه برنده شوند و چه ببازند از نظر مالی برای آنها فرقی ندارد. البته این بحث اشتباه است اما در مجموع باید مشکلات برطرف شود. من هم به بازیکنان گفتم به آن هواداری فکر کنید که با ۵ هزار تومان بلیت تهیه می‌کند و به ورزشگاه می‌آید و حتی شاید در برگشت دچار مشکل شود و بازیکنان ما مشکل آنها را هم در نظر بگیرند و به خاطر آنها بازی کنند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره باشگاه به دنبال آن هستند تا مشکلات برطرف شود. ما هم به دنبال فرجی هستیم تا ببینیم مشکلات حل می‌شود یا نه. واقعیت این است که بازیکنان ما با همه وجود تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صددرصد باید یک هافبک بازیساز را جذب کنیم. به قول یک دوست می‌گفت این شرایط کار یکی نیست و باید ۲ بازیکن بگیریم اما من معتقدم اگر همان یک بازیکن را هم بتوانیم با این شرایط مالی جذب کنیم باید کلاه خود را بالا بیندازیم.

قلعه‌نویی در خصوص وضعیت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ستادی برای شرکت در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تشکیل می‌شود. اکنون هم که قرعه‌کشی انجام شده و ما حریفان خود را شناخته‌ایم آقای فتح‌الله‌زاده این ستاد را تشکیل خواهد داد. آقای نوری‌فر اعلام کرده که قرار است این ستاد این هفته تشکیل شود و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که از بازیکن برزیلی مدنظر آبی پوشان خبری نشد، گفت: اگر پول در باشگاه استقلال باشد خیلی خبرها می‌شود.
کد مطلب: 36205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *