۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۶

مویس: منچستریونایتد در آستانه جذب بازیکنی بزرگ است

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ اعلام کرد منچستریونایتد در آستانه به خدمت گرفتن بازیکنی بزرگ است.
مویس: منچستریونایتد در آستانه جذب بازیکنی بزرگ است
نتایج نه‌چندان مطلوب منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس مسئولان این باشگاه را به تکاپو انداخته تا با در اختیار گذاشتن بودجه لازم برای دیوید مویس، این مربی اسکاتلندی بازیکنان موردنیازش در پست‌های لازم را به خدمت بگیرد.

دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ خبر داد در آستانه به خدمت گرفتن بازیکنی جدید است ولی اشاره‌ای به نام این بازیکن نکرد. وی به خبرنگاران گفت: ما در آستانه قطعی کردن به خدمت گرفتن بازیکنی بزرگ هستیم، حتی می‌توان گفت که این کار تمام شده است. ما حالا بودجه لازم را در اختیار داریم و حتماً صرف خرید بازیکنان مورد نیاز خواهیم کرد.

روزنامه «دیلی میل» انگلیس اخیراً در گزارشی اقدام به معرفی ۱۰ بازیکنی که به احتمال فراوان در لیست خرید منچستریونایتد قرار دارند، کرد که عبارتند از: ایلکای گوندوگان آلمانی از بورسیا دورتموند، یوهان کابایه فرانسوی از نیوکاسل، سسک فابرگاس اسپانیایی از بارسلونا، لوکا مودریچ کروات از رئال مادرید، آندر هررا اسپانیایی از اتلتیک بیلبائو، رمی کابلا فرانسوی از مون‌پولیه، اورتون ریبیرو برزیلی از کروزیرو برزیل، کوکه اسپانیایی از اتلتیکومادرید، وسلی اسنایدر هلندی از گالاتاسرای و کوین استروتمان از رم.

وی افزود: ما حتی در تابستان در آستانه جذب چند بازیکن بزرگ بودیم اما در نهایت موفق به این کار نشدیم و این طبیعی است، چون این بازیکنان هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند که به چه تیمی ملحق شوند نه ما!

سرمربی ۵۰ ساله سرخپوشان منچستر تصریح کرد: به دنبال بازیکنانی هستم که برای طولانی مدت در کنار منچستریونایتد باشند نه تنها برای ۶ ماه! اگر بتوانم بازیکنی پیدا کنم که بتواند در ۶ یا ۷ سال آینده در کنار ما باشد برای به خدمت گرفتن او دریغ نمی‌کنم.

مویس در پایان خاطرنشان کرد: گرفتن خیلی از بازیکنانی که مدنظرمان هستند در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی کار ساده‌ای نیست، چون ممکن است در تیم‌های خود شرایط خوبی در لیگ قهرمانان اروپا و یا لیگ‌های داخلی‌شان داشته باشند و قصد جدایی نداشته باشند.
کد مطلب: 36241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *