۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۹

علایی کاندایدای احتمالی صدای ملت در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود

چندی پیش علی مطهری در مصاحبه ای با اعلام احتمال معرفی کاندیدای مورد نظر صدای ملت برای ریاست جمهوری اعلام کرد من نمی خواهم اسم بیاورم چون مشکل ایجاد می شود؛ ولی بالاخره ما دو، سه نفر داریم که فراجناحی و افراد مستقلی هستند که می توانند بین گروههای سیاسی توازن ایجاد کرده و حتی باری را که بر روی دوش رهبری است کاهش دهند.
مطهری گفت:نمی خواهم اسم بیاورم چون مشکل ایجاد می شود؛ ولی بالاخره ما دو، سه نفر داریم که فراجناحی و افراد مستقلی هستند که می توانند بین گروههای سیاسی توازن ایجاد کرده و حتی باری را که بر روی دوش رهبری است کاهش دهند. افرادی که روزی ده بار بگویند آقا فرمود، آقا فرمود؛ مناسب براي ریاست جمهوری نیستند.

وی تاکیددارد ,این افراد قادر به خارج كردن كشور از وضع موجود نمی باشند؛ بلکه فشاری را که اکنون بر دوش رهبری است بيشتر کرده و مشکلات جدیدی را ایجاد می کنند. لذا ما باید به دنبال یک فرد فراجناحی باشیم وگرنه اینکه بگوییم حتما اصولگرا یا اصلاح طلب باشد و اگر اصولگرا است به دنبال حذف اصلاح طلبان باشیم؛ این روش ها غلط است و در واقع ادامه راه غلط گذشته است.

علی مطهری لیدر جریان صدای ملت احتمال دارد بزودی سردار حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران و همچنین از مدیران اجرایی زمان هاشمی رفسنجانی را به عنوان یکی از گزینه های احتمالی صدای ملت نام ببرد.


لازم بذکر چندی پیش علایی به علت درج مقاله ای حاشیه ساز در روزنامه اطلاعات خبرساز شد که البته با شفاف سازی وی این مسئله نیز مرتفع گردید.
هنوز این خبر از سوی علی مطهری که اتفاقا از دوستان نزدیک حسین علایی نیز است تایید نگردیده.
کد مطلب: 3625
مرجع : فردا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *