۰
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳

مجازات سارقانی که سلاح دارند محاربه است

دادستان کل کشور گفت: مجازات سارقانی که سلاح همراه دارند محاربه است.
مجازات سارقانی که سلاح دارند محاربه است
حجت الاسلام محسنی اژه ای در حاشیه حضورش در پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: افرادی که به ویژه با سلاح سرد پول مردم را سرقت کرده اند می توانند به عنوان مفسد و محارب محاکمه و مجازات شوند.

وی ادامه داد: شهروندانی که به عنوان مالباخته در پلیس آگاهی حاضر شده اند می گفتند که مالشان را از دست داده اند اما بیشتر از اموالشان امنیت برای آنها اهمیت دارد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: من پیگیری می کنم تا افرادی که قمه، سلاح و شمشیر داشتند و از طریق تهدید مردم یک محیط را ناامن کرده اند هرچه سریعتر به پرونده شان رسیدگی شود تا مجازات آنها درس عبرتی برای دیگران باشد.

محسنی اژه ای در خصوص پرونده سعید مرتضوی نیز گفت: ایشان یک پرونده قبلی داشتند که در آن حکم صادر شد و در حال حاضر پرونده در دیوان عالی کشور است، یک پرونده دیگر هم در دادسرا دارد.

دادستان کل کشور در خصوص پرونده گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی نیز گفت: هنوز پرونده ای در خصوص تحقق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به دستگاه قضائی ارجاع نشده است.

وی امروز همراه جعفری دولت آبادی دادستان تهران با حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان روند دستگیری باند ۱۲۰ نفره سارقین در پایتخت قرار گرفتند.

محسنی اژه ای در پایان از مردم خواست تا با پلیس و دادسرا در این زمینه همکاری کنند و اگر اطلاعاتی در این باره دارند موضوع را به این مراجع اطلاع دهند.
کد مطلب: 36496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *