۰
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۲

استقلال برابر مس متوقف شد

تيم فوتبال استقلال در کرمان مقابل تيم مس با تساوي يک بر يک متوقف شد.
استقلال برابر مس متوقف شد
تيم فوتبال استقلال تهران از هفته بيست‌وپنجم رقابت‌هاي ليگ برتر عصر امروز (جمعه) در کرمان مقابل تيم مس به تساوي يک بر يک رضايت داد.

گل استقلال را محمد قاضي در دقيقه ۴۲ و گل تيم مس را ادينيو در دقيقه ۹۱ به ثمر رساندند. استقلالي‌ها در دقيقه ۳۸ صاحب يک موقعيت پنالتي شدند که حسن رودباريان، دروازه بان مس توپ ساموئل را گرفت. داور پنالتي را به خاطر خطاي فرزاد حسين‌خاني روي آرش برهاني اعلام کرد که بازيکنان مس نسبت به آن معترض بودند.

اين بازي از ساعت ۱۵ در حضور حدود ۱۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان آغاز شد.

تيم استقلال در ابتداي اين بازي با ترکيب سيدمهدي رحمتي، امير حسين صادقي، هاشم بيگ زاده، مجيد غلام نژاد، حنيف عمران زاده، آنتونيو کارواليو، پژمان نوري، جي لويد ساموئل، سياوش اکبرپور، محمد قاضي و آرش برهاني به ميدان رفت.

در نيمه نخست و در اکثر زمان بازي تيم مس فوتبال بهتري نسبت به ميهمانش انجام داد و بعضا فرصت‌هاي گلزني خطرناکي بدست آورد. ابتدا در دقيقه ۱۵ مصطفي شجاعي پاس عمقي را دريافت کرد و در موقعيت تک‌به تک با رحمتي قرار گرفت اما او توپ را به بيرون دروازه زد. همچنين در دقيقه ۲۹ شوت ادينيو هم راهي به دروازه استقلال پيدا نکرد.

در نيمه دوم هم تيم مس براي جبران گل خورده حملات متعددي را روي دروازه استقلال ترتيب داد که تا پايان ۹۰ دقيقه هيچ کدام از آنها تبديل به گل نشد. خطرناک‌ترين فرصت‌هاي گلزني مس در نيمه دوم ابتدا در دقيقه ۷۲ بود که رحمتي شوت ادينيو را به کرنر فرستاد و سپس در دقيقه ۷۹ هم موقعيت ديگري براي اين تيم از دست رفت. اما در اولين وقت اضافه بازي ادينيو بازيکن برزيلي مس با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

در اين بازي قاضي و ساموئل از استقلال و هادي تاميني و فرزاد حسين‌خاني از مس کارت زرد دريافت کردند.

تيم استقلال با اين نتيجه ۴۷ امتيازي شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد ۴۷ امتيازي دوباره در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفت. نفت تهران هم با اين شکست ۴۴ امتيازي باقي‌ ماند اما با توجه به تفاضل گلي که دارد، سقوطش از رده سوم به رده چهارم جدول، پس از بازي امروز سپاهان و پرسپوليس قطعي شد

کد مطلب: 37006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *