۰
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۲

نتايج هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال

تيم فوتسال دبيري تبريز در چارچوب هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل ماهان تنديس قم شکست خورد.
نتايج هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال
هفته ششم از دور برگشت ليگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاري ۷ ديدار انجام شد. از مهمترين اتفاقات اين هفته شکست تيم‌هاي صدرنشين و دومي جدول بود. دبيري در اين هفته اولين شکست خود را در اين فصل تجربه کرد. شاگردان وحيد شمسايي در هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل ماهان تنديس قم با نتيجه ۵ بر ۳ شکست خوردند. در جريان نيمه اول اين ديدار زماني که بازي يک بر يک بود شمسايي نسبت به صحنه‌اي که داور اعلام خطا نکرد اعتراض داشت که در ادامه همان توپ منجر به گل دوم ماهان شد. اعتراضات کاپيتان دبيري ادامه داشت تا اينکه داور کارت زردي به او نشان داد. زماني که نيمه اول به پايان رسيد شمسايي باز هم به داور اعتراض مي‌کرد که اين امر باعث شد کاپيتان دبيري کارت زرد دوم را دريافت کند و از زمين بازي اخراج شد. در نيمه دوم شمسايي اصرار داشت تا در کنار زمين به هدايت بازيکنانش بپردازد اما داور مانع اين کار او شد.

به نقل از فارس، پس از پايان اين بازي درگيري شديدي بين مسئولان دبيري و نيروي انتظامي صورت گرفت که همين امر باعث شد تا کادرفني و مسئولين اين تيم به کلانتري بروند اما پس از مدتي اين موضوع حل شد.

در ديگر ديدار تيم رده دومي حفاري مقابل شهيدمنصوري قرچک با نتيجه ۲ بر يک شکست خورد. منصوري با اين برد ۳۷ امتيازي شد و در رده چهارم باقي ماند.

گيتي‌پسند هم با نتيجه ۵ بر ۴ مقابل شهرداري تبريز به برتري رسيد تا ۴۰ امتيازي شود و به رده دوم جدول بازگردد. فاصله امتيازي شاگردان رضا لک با دبيري ۶ امتياز شد.

نتايج کامل اين هفته به شرح زير است:

راه ساري ۳ – تاسيسات دريايي ۴؛ نتيجه رفت: پيروزي ۲ بر يک تاسيسات دريايي

شهرداري ساوه صفر – زمزم اصفهان صفر؛ نتيجه رفت: تساوي يک بر يک

ميثاق تهران ۲ – هلال احمر تبريز ۲؛ نتيجه رفت: برد ۴ بر ۲ هلال احمر

شهيد منصوري ۲ – حفاري اهواز يک؛ نتيجه رفت: پيروزي ۳ بر ۲ منصوري

ماهان تنديس ۵ – دبيري تبريز ۳؛ نتيجه رفت: برد ۵ بر ۳ دبيري

گيتي پسند ۵ – شهرداري تبريز ۴؛ نتيجه رفت: برد ۳ بر ۲ شهرداري تبريز

فرش آرا مشهد ۲ –پتروشيمي ماهشهر ۴؛ نتيجه رفت: برد ۶ بر ۲ فرش‌آرا

کد مطلب: 37010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *