۰
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵

«دو ساعت بعد، مهرآباد» بعد از جشنواره فجر اکران می‌شود

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» اعلام کرد که این فیلم بعد از پایان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران می‌شود.
«دو ساعت بعد، مهرآباد» بعد از جشنواره فجر اکران می‌شود
محمد احمدی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد»  با بیان اینکه استقبال‌های خوبی از نمایش این فیلم در سینماها شده است، گفت: «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید برای گیشه ساخته نشده است ولی همین که مردم در طول جشنواره این فیلم را دیدند و روی آن تمرکز کردند، جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: درست است که سالن در هنگام اکران این فیلم در طول جشنواره در سینماهای مردمی پر نمی‌شد، اما کسانی هم که در سالن حضور پیدا می‌کنند تا آخر فیلم در سالن می‌مانند.

تهیه‌کننده «دو ساعت بعد، مهرآباد» ادامه داد: خوشبختانه استقبال از «دو ساعت بعد مهرآباد» در سینمای رسانه بسیار خوب بود و مخاطبان با این فیلم ارتباط برقرار کردند.

احمدی در پایان در پاسخ به اینکه چه زمانی را برای اکران این فیلم در نظر گرفته‌اید؟ گفت: چندی پیش برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردیم و شورای صنفی نمایش پروانه نمایش فیلم را چهارشنبه هفته گذشته صادر کرد. بر اساس رایزنی های انجام شده قرار است بعد از پایان سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر آن را اکران کنیم.
کد مطلب: 37188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *