۱
۰
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشد

مدیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران از عدم پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تا امروز خبر داد و گفت: قرار بود از 5 فروردین افزایش حقوق 25 درصدی برای بازنشستگان اعمال شود که متاسفانه اینگونه نشده است.
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشد
علی اکبر خبازها  با بیان این مطلب افزود: افزایش ۲۵ درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در اواخر سال گذشته به تصویب رسید و براساس اعلام مقام اول این سازمان بنا بود این افزایشها در هفته اول پرداخت شود اما با گذشت حدود دو هفته از این تاریخ هنوز به هیچ یک از دو میلیون بازنشسته افزایشی پرداخت نشده است و فقط حقوق سال گذشته آنان اختصاص داده شده است.

این درحالی است که دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ۲۶ اسفند ماه سال گذشته عنوان کرده بود که در سال ۹۳ دستمزد مستمری بگیران برابر با نرخ تورم ۲۵ دصد افزایش پیدا کرده و برای اولین بار از ۵ فروردین این افزایش ها اعمال می شود.

مدیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بسیاری از بازنشستگان در وضعیت معیشتی خوبی به سر نمی برند به همین دلیل وعده پرداخت افزایش حقوق از سوی مسئولان سازمان تامین اجتماعی آنان را دل خوش کرده بود که متاسفانه با عدم تحقق آن ناامید شدند.

خبازها اظهار داشت: احتمالا مشکل کمبود بودجه برای پرداخت افزایش مستمریهای سال جاری وجود دارد که نتوانسته اند به موقع آن را اعمال کنند و امیدواریم طی روزهای آینده این وعده محقق شود.

به گفته وی، کاش مسئولان ابتدا اطمینان پیدا کنند از تخصیص بودجه و پرداخت به موقع و بعد در مورد آن به این قشر زحمت کش جامعه وعده دهند که عملیاتی شود.
کد مطلب: 38063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اقای خبازها بهتر نیست این افتخار را از سر بازنشستگان بردارید و استعفا بدهید