۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹

قیمت بنزین‌های باقی مانده در کارت سوخت تغییر نمی‌کند

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی در اولین روز از ثبت نام گفت: قیمت بنزین های باقی مانده در کارت سوخت تغییر نمی کند.
قیمت بنزین‌های باقی مانده در کارت سوخت تغییر نمی‌کند
علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عده ای در جامعه هستند که سختی بیشتری تحمل می کنند، گفت: دولت برای این دسته افراد تدابیر ویژه ای تحت عنوان امنیت غذایی البته با حفظ کرامت انسانی دارد که رسیدن پروتئین مورد نیاز به سفره ها هدف این برنامه است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دولت در سال ۹۳ برای افزایش رفاه اجتماعی، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال گفت: دولت در سال جاری اهتمام ویژه ای به بخش تولید و خروج از رکود اقتصادی دارد.

ربیعی با بیان اینکه تورم انتظاری روبه کاهش است، ادامه داد: این علامت مثبتی است و نشاندهنده ثبات اقتصادی است.

وزیر کار همچنین با بیان اینکه شورای اشتغال برنامه های جدیدی در سال جاری در دست اقدام دارد، ادامه داد: ما با بیکاری تلنبار شده و متورم روبرو هستیم و دولت اهتمام دارد در این جهت برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

وی گفت: همچنین تفاهم نامه ای بین شورای اشتغال، وزارتخانه های ذیربط و بانک ها صورت گرفته تا در حوزه دانش بنیان و ICT بتوانیم تحرکات بیشتری داشته باشیم.

ربیعی همچنین با اشاره به دیگر برنامه های دولت برای افزایش اشتغال ادامه داد: در سال جدید نیز در بخش مشاغل کشاورزی و توریسم شاهد تحولاتی خواهیم بود که در شورای اشتغال در حال بررسی است.

وزیر کار با بیان اینکه دولت برای مشاغل خانگی و کوچک هم برنامه ریزی کرده است، بیان کرد: ما آسیب‌شناسی‌های این مشاغل را انجام دادیم تا با رفع معایب آنها زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کمک به تولید، اشتغال، امنیت غذایی و آرامش دادن به افرادی که کمک به درمان دارند از برنامه های مشخصی است که دولت در کنار کمک به بهبود حمل و نقل و محیط زیست در سال جدید خواهد داشت.

ربیعی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت: دولت بنا دارد به طور خیلی شفاف در مورد این قانون و عملکردش با مردم صحبت کند از این رو هر چند ماه گزارشی از انصراف ها و محلی که اعتبار آن را هزینه کرده است، خواهد داد.

وزیر کار با بیان اینکه مردم به دولت اعتماد دارند و می دانند که به آنها دروغ نمی گوید گفت :دولت از هیچ تلاشی برای بهبود زندگی مردم کوتاهی نمی کند و برنامه هایی را نیز برای ایجاد رضایت آنان در نظر گرفته است.

وی همچنین در خصوص بنزین های باقی مانده در کارت سوخت گفت: شایعه ایجاد کرده بودند که بنزین هایی که در کارت سوخت موجود است دچار تغییر قیمت می شود اما ما این را به مردم می گوییم که نگران نباشند و بنزین های موجود در کارت سوخت بدون هیچ گونه تغییر قیمتی در کارت آنان باقی خواهد ماند.

ربیعی با بیان اینکه دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه ها بنا ندارد شک خروج از تعادل بازار را به جامعه وارد سازد، گفت: علی‌رغم تمام فشارهایی که به دولت بود، دولت شیب ملایم را اتخاذ کرده تا در زمینه تولیدات کشاورزی و بخصوص قیمت بنزین به جامعه فشار وارد نشود.

وزیر کار در خصوص چگونگی روند ثبت نام در اولین روز از ثبت نام دریافت یارانه نقدی توضیح داد: طبق گزارشی که آقای شریعتمداری ارائه کرده است، تاکنون کار بخوبی جلو رفته و وقفه خاصی بوجود نیامده و سیستم ها نیز به خوبی عمل کردند، مردم هم عجله خاصی برای ثبت نام نداشتند و به سایت هجوم نیاوردند.
کد مطلب: 38113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *