۰
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
رئیس جمهور در بدو ورود به زاهدان:

دولت تدبیر و امید تغییر در سیستان و بلوچستان را مدنظر دارد

رئیس جمهور در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید این موضوع را مدنظر دارد که تا پایان دولت چهره استان سیستان و بلوچستان تغییر کند.
دولت تدبیر و امید تغییر در سیستان و بلوچستان را مدنظر دارد

حجت‌الاسلام ووالمسلمین روحانی صبح امروز(سه‌شنبه) پس از ورود به استان سیستان و بلوچستان در فرودگاه شهر زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: خداوند این توفیق را به من و تعدادی از اعضای هیات وزیران داد که امروز و فردا مهمان مردم عزیز و مرزداران شریف استان سیستان و بلوچستان باشیم.

وی ضمن این‌که استان سیستان و بلوچستان را دارای اهمیت بسیار زیاد از لحاظ استراتژیک دانست، اظهار کرد: مردمان این استان، مردمانی هستند که در طول تاریخ حافظ مرزهای شرقی کشورمان بوده‌اند.

روحانی با مورد توجه قراردادن برنامه‌های دولت در این سفر دو روزه اظهار کرد: دولت در این سفر برنامه‌هایی را برای عمران و آبادانی این استان مدنظر دارد که ان‌شاءالله در بخش‌های مختلف این برنامه‌ها اعلام می‌شود، ضمن اینکه من در زابل، زاهدان و چابهار برای مردم عزیز این شهرستان‌ها سخنانی خواهم داشت.

رئیس جمهور با بیان این‌که در ضمن سخنرانی‌ها و جلساتی که قرار است برگزار شود طرح‌های مدنظر را به اطلاع مردم شریف می‌رسانیم، خاطر نشان کرد: با طرح‌هایی که دولت تدبیر و امید مدنظر دارد تا پایان این دولت چهره این استان تغییر می‌کند و تلاش‌مان این است که برای عمران و توسعه بیشتر این استان با کمک و یاری یکدیگر قدم برداریم.
کد مطلب: 38221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *