کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمی‌توان همه بازی ها را برد/ در بازی برگشت جبران ‌می‌کنیم

4 ارديبهشت 1393 ساعت 9:06

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت نمی شود همه بازی ها را برد اما در دیدار برگشت جبران می کنیم.


پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو در کنفرانس خبری ضمن تمجید فراوان از عمکلرد شاگردانش گفت:به تیمم افتخار می کنم، آنها مقابل یکی از بهترین تیم های جهان عملکرد بسیار خوبی داشتند. فکر می کنم می توانیم در دیدار برگشت یک یا حتی دو گل به رئال بزنیم. مالکیت توپ را می خواستیم و قصد داشتیم عمل انتقال از دفاع و به حمله را سریع انجام دهیم که همین اتفاق هم افتاد.

پپ افزود: به رئال مادرید تبریک می گویم اما هنوز ۹۰ دقیقه دیگر در مونیخ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. آنها از نظر فیزیکی خیلی خوب هستند و بهترین تیم جهان در زمینه ضد حمله هستند. هر کاری می توانستیم کردیم، نمی شود همه بازی ها را برد. مقابل یکی از گرانقمیت ترین تیم های جهان بازی کردیم. نتیجه امشب ایده آل نیست، امیدوارم هواداران مان در بازی برگشت حمایت لازم را از ما داشته باشند و بتوانیم این شکست را جبران کنیم.


کد مطلب: 38394

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/38394/نمی-توان-همه-بازی-برد-برگشت-جبران-می-کنیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir