۰
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶

اما استون بازیگر فیلم جدید وودی آلن شد

وودی آلن پس از انتخاب خواکین فونیکس به عنوان بازیگر اول مرد فیلم جدیدش، اکنون اما استون را در برابر او قرار داده است.
اما استون بازیگر فیلم جدید وودی آلن شد
به نقل از دیلی اسکین، اما استون بازیگر «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» پس از بازی در فیلم «جادو در مهتاب» وودی آلن، اکنون در فیلم بعدی او نیز ایفای نقش خواهد کرد.

اما استون که با فیلم «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» در روزهای اخیر برنده باکس آفیس آمریکا بود، در فیلم جدید آلن که مثل معمول خودش نویسنده و تهیه کننده اش هم بوده است جلوی دوربین می‌رود.

از موضوع این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده و عنوان آن نیز هنوز روشن نشده است.

آلن که معمولا با بازیگرانی که در فیلم‌های پیش با آنها کار کرده کار می کند، در این فیلم برای اولین بار با خواکین فونیکس همکاری می کند. این در حالی است که او با استون در چند فیلم اخیرش کار کرده بود.

آخرین فیلمی که از این کارگردان پر کار راهی سینماهای جهان شد «یاسمین غمگین» بود که برای کیت بلانشت بازیگر زن نقش اولش هم جایزه اسکار را همراه آورد و هم گلدن گلوب را نصیب او کرد.

استون در فیلم «اسپایدرمن شگفت انگیز» در نقش گون استیسی بازی کرده و این فیلم در هفته اول نمایشش در آمریکا بیش از ۹۱ میلیون دلار فروش کرده است. وی در فیلم قبلی آلن با عنوان «جادو در مهتاب» هم بازی کرد و فیلم «پرنده باز» آلخاندرو گونزالس ایناریتو نیز جلوی دوربین رفت.

«جادو در مهتاب» فیلم قبلی آلن که اکنون در مراحل پس از تولید است با حضور کالین فرث و اما استون ساخته شد. این فیلم یک کمدی دیگر از آلن است که سال پیش در جنوب فرانسه فیلمبرداری شد.

«پاریس منهتن» و «تقدیم به رم با عشق» دو فیلم آلن در سال ۲۰۱۲ بودند.
کد مطلب: 38647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *