۰
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۹

فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان با 9 مجروح (+ عکس و جوابیه هواپیمایی آسمان)

در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.
فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان با 9 مجروح (+ عکس و جوابیه هواپیمایی آسمان)
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پرواز مشهد- زاهدان با ۱۱۳ سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان شدکه بر اثر آن مسافر مجروح شدند.

حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت ۱۲:۳۰ امروز تیم های امداد و نجات هلال احمر در جریان فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه زاهدان قرار گرفتند.

بلافاصله تیم های امدادی به فرودگاه اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با ۱۱۳ سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از ۱۵ دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

به گفته درخشان، در این حادثه ۹ نفر از جمله دو زن باردار مجروح شدند که ۷ نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان با ۹ مجروح + جوابیه هواپیمایی آسمان

در همین خصوص روابط عمومی هواپیمایی آسمان جوابیه ای به مضموم زیر صادر کرد:

"احتراما بازگشت به درج خبری با عنوان "فرود اضطراری در پرواز زاهدان - مشهد" در عناوین خبری آن رسانه در تاریخ ۹۳.۲.۲۰ ، توضیح زیر جهت تنویر اذهان عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام به عمل آید.

پرواز ۸۵۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد به مقصد زاهدان با ۱۰۳ مسافر، طبق برنامه در ساعت ۱۰:۴۵ بعد از ظهر روز شبنه انجام شد. پس از پروازی آرام در هنگام فرود با مشکل فنی مواجه شد و چرخ سمت چپ باز نشد. خوشبختانه با مهارت و تجربه خلبان، هواپیما به سلامت نشست و هیچگونه مشکلی برای مسافران پیش نیامده است و همه مسافران و خدمه به سلامت از هواپیما پیاده شدند."
کد مطلب: 38696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *