۱
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲

وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه سال‌تحصیلی ۹۳-۹۴

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این‌که هیچ الزامی درخصوص برگزاری فعالیت‌های فوق برنامه در روزهای پنج‌شنبه وجود ندارد، گفت: از مدارسی که فضایی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این روز فراهم کنند، حمایت می‌شود.
وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه سال‌تحصیلی ۹۳-۹۴
مسعود ثقفی در پاسخ به این پرسش که وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه با آغاز سال تحصیلی جدید و در مهر ۹۳ به چه صورت خواهد بود؟ اظهار داشت: هیچ الزامی درخصوص برگزاری کلاس‌های فوق برنامه در روزهای پنج‌شنبه وجود ندارد اما از تمام مدارسی که فضایی را برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و هنری در روز پنج‌شنبه فراهم کنند حمایت‌های مالی و معنوی صورت می‌گیرد.

وی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص این‌که یک مدرسه از فرصت پنج‌شنبه‌ها استفاده کند یا خیر، متفاوت است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد:‌ در مدارس دولتی اگر شورای مدرسه مصوب کند، پنج‌شنبه‌ها مدارس باز بوده و به فعالیت‌های فوق برنامه می‌پردازند.

ثقفی بیان کرد: فعالیت مدارس هیئت امنایی در روزهای پنج شنبه به نظر هیئت امنا و در مدارس غیردولتی به نظر مؤسسان و هیئت مدیره منوط است.

به گزارش تسنیم، با روی کار آمدن علی‌اصغر فانی در رأس وزارت آموزش و پرورش مقرر شد تا از ظرفیت روزهای پنج‌شنبه برای فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه در مدارس استفاده کرد از این رو از مهر ۹۳، مدارسی که امکانات لازم را دارند، روزهای پنج‌شنبه پذیرای دانش‌آموزان داوطلب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و فوق برنامه خواهند بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 38865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *