۰
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴

تساوي ايران مقابل بلاروس در ديداري دوستانه

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار تدارکاتي خود در اتريش برابر بلاروس به تساوي دست پيدا کرد.
تساوي ايران مقابل بلاروس در ديداري دوستانه
تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اتريش از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه امروز (يکشنبه) به مصاف بلاروس رفت، ديداري که با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

نيمه اول:

در دقيقه ۲۴ آندرانيک تيموريان از سمت راست دروازه بلاروس توپي را ارسال کرد و کريم انصاري‌فرد با ضربه سر دروازه تيم حريف را تهديد کرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمي به بيرون رفت.

در دقيقه ۲۸ بازي ايران يک بار ديگر به دروازه سرخپوشان بلاروس حمله‌ور شد اما دروازه‌بان حريف با مقاومت خود توپ را دفع کرد. در برگشت خلعتبري با يک شوت شانس خود را امتحان کرد اما دروازه‌بان حريف باز هم سد راه شاگردان کي‌روش شد.

چند دقيقه بعد بلاروسي‌ها شانس خود را محک زدند و توپ آنها هم از بالاي دروازه حقيقي به بيرون رفت.

اين ديدار در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد و دو تيم بازي چندان جذابي را به نمايش نگذاشتند.

نيمه دوم:

اين نيمه به مراتب از نيمه اول کم تب و تاب‌تر بود و دو تيم موقعيت جدي نداشتند تا اينکه در دقيقه ۶۰ ملي‌پوشان ايران توانستند به دروازه بلاروس نزديک شوند. هر چند که نتوانستند موقعيتي را خلق کنند.

کارلوس کي‌روش چهار تعويض همزمان را در دقيقه ۶۵ انجام داد و بختيار رحماني، جهانبخش، خسرو حيدري و خانزاده را وارد زمين کرد.

جهانبخش با اولين توپي که به دستش رسيد توانست دروازه بلاروس را تهديد کند اما باز هم مقاومت دروازه‌بان حريف مانع تغيير نتيجه تساوي بدون گل شد.

جواد نکونام از دقيقه ۷۵ به جاي آندرانيک تيموريان وارد ميدان شد.

دقيقه ۸۳ بازي با يک موقعيت براي بلاروسي‌ها همراه بود. بازيکنان اين تيم با حرکت از سمت چپ دروزاه حقيقي توپي را سانتر کردند ولي در ادامه ضربه سر مهاجم بلاروس در چارچوب نبود.
کد مطلب: 38877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *