۰
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۶

مهار آتش سوزی گسترده در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی تولیدی پوشاک در خیابان ولیعصر با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
مهار آتش سوزی گسترده در خیابان ولیعصر
جلال ملکی  اظهار داشت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ساعت ۱۶ و ۳۳ دقیقه چهارشنبه با دریافت خبر وقوع این آتش سوزی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های ۱۸، ۴۶ و۴۰ را همراه گروه امداد و نجات و نردبان ۳۲ متری و خاور دستگاه تنفسی و تشک نجات به محل آتش سوزی در خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی اعزام کرد.

وی ادامه داد: در محل حادثه یک ساختمان ۸ طبقه، ۲۰ واحدی دیده می شد که راه پله ها و پاگرد های آن مملو از پوشاک و دپوی غیر اصولی البسه بود که دسترسی آتش نشانان را به محل آتش سوزی در طبقه هفتم و هشتم بسیار دشوار کرده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی به چند گروه عملیاتی تقسیم شده وبا قطع برق و گاز ساختمان اقدام به آبرسانی از راه پله ها و نردبان کرده و گروه های دیگر نیز اقدام به جستجو در طبقات و نجات محبوسین احتمالی کردند.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار داشت: ناجیان ۱۲۵ در هنگام مهار و خاموش کردن شعله های آتش موفق به نجات ۳ کارگر محبوس شده در طبقه هفتم کردند که همگی را پس از انتقال به مکان امن تحویل امدادگران اورژانس دادند.
ارسال نظر
کد مطلب: 38926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *