۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹

۲ نماینده ایران به فینال رسیدند

۲ دوچرخه سوار کشورمان به فینال ماده تعقیبی انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.
۲ نماینده ایران به فینال رسیدند
به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز (پنج‌شنبه) و در اولین روز مسابقات قهرمانی آسیا در رشته ۲ کیلومتر تعقیبی انفرادی پرستو باسطی روی پیست حاضر و موفق شد با کسب بهترین زمان نسبت به رقبای خود راهی فینال مسابقات شود.

در دیگر مسابقه بهنام خلیلی خسرو شاهی قهرمان کشورمان در ماده ۴ کیلومتر تعقیبی انفرادی موفق شد راهی فینال مسابقات شود تا به این ترتیب تعداد فینالیست‌های ما در ماده تعقیبی انفرادی به ۲ نفر برسد.

در دیگر مسابقه سید علی رضوی دیگر رکابزن کشورمان در ماده ۳ کیلومتر موفق به کسب زمان لازم نشد و از راهیابی به فینال این ماده باز ماند.

فینال این ماده صبح فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

در ادامه مسابقات امروز زهرا خسرو شاهی موفق شد با کسب زمان لازم در ماده ۲۰۰ متر مقدماتی جوانان در لیست ۸ ورزشکار برتر دور اول قرار بگیرد و جواز حضور در دور بعدی مسابقات را کسب کند.

در ماده ۲۰۰ متر مقدماتی بانوان بزرگسال آتوسا عباسی موفق به کسب زمان لازم جهت حضور در دور بعدی مسابقات شد اما زهرا صادق‌زاده موفق به کسب زمان مورد نیازش جهت همراهی عباسی در دور بعدی مسابقه نشد.

در دیگر رقابت‌ها تیم بزرگسالان آقایان در ماده تیم اسپرینت با اختلاف زمانی اندکی از رسیدن به مسابقه فینال باز ماند تا برای کسب مقام سومی در مسابقه رده‌بندی حاضر شوند، در ماده تیم اسپرینت جوانان پسر نیز این تیم به دلیل عدم کسب زمان لازم موفق به راهیابی به مرحله بعدی مسابقات نشد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 38955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *