۰
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵

راز آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند فاش می‌شود

حسن دادخواه از ساخت فیلمی به کارگردانی مهدی مظلومی با عنوان «ماموریت در تهران» و اکران فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» هم زمان با عید فطر خبر داد.
راز آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند فاش می‌شود
حسن دادخواه، تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به خبرنگار مهر گفت: پروانه نمایش این فیلم از سوی سازمان سینمایی صادر شده و تصمیم ما بر این است که در اولین فرصت فیلم را اکران کنیم. با برنامه ریزی‌های که انجام گرفته قرار است در صورت آماده بودن سرگروه‌های سینمایی این فیلم را هم زمان با عید فطر در سینما‌ها اکران کنیم اما با توجه به فیلم‌هایی که متقاضی اکران در این مقطع زمانی هستند، شاید این اتفاق نیفتد و فیلم در اکران دوم عید فطر روی پرده برود.

او ادامه اداد: همه چیز بستگی به وضعیت اکران در عید فطر دارد. با گروه‌های سینمایی مختلفی در حال مذاکره هستم‌ ولی هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.

دادخواه درباره آخرین وضعیت پروژه «سلام بمبئی» نیز که وی تهیه آن را برعهده دارد، گفت: ساخت این پروژه به دلیل تداخل با فیلمی دیگری که فیلمبرداری‌اش به زودی آغاز می‌شود به تعویق افتاد. ساخت «سلام بمبئی» منتفی نشده و مذاکرات ما هنوز ادامه دارد و به محض دریافت پروانه ساخت فیلمبرداری را به طور مشترک در ایران و هند آغاز خواهیم کرد. طی صحبت‌هایی که انجام شده قرار است تا اواخر خرداد پروانه ساخت این فیلم صادر شود.

سرمایه‌گذار «من مادر هستم» عنوان کرد: به زودی می‌خواهم فیلمی را به کارگردانی مهدی مظلومی با عنوان «ماموریت تهران» شروع کنم. مهدی مظلومی از کارگردانان شناخته شده در حوزه تلویزیون است و «ماموریت تهران» نخستین فیلم سینمایی او خواهد بود.

«آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» تازه‌ترین فیلم قربان محمد‌پور است که تهیه کنندگی آن برعهده حسن دادخواه است. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این قرار بود محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی» به ایفای نقش بپردازد و صحبت‌های اولیه نیز با او انجام شده بود. همچنین با آیشواریا رای بازیگر معروف هندی نیز مذاکراتی برای بازی در این پروژه شده بود که هنوز به نتیجه نرسیده است.
کد مطلب: 38986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *