۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶

ناکامی نیروهای خودجوش در اخلال در سخنرانی روحانی

عده ی بسیار قلیلی که در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حرم مطهر ایشان، سعی در اخلال در سخنرانی رئیس جمهور داشتند، موفق به تسری شعارهای معنادار خود به جمعیت نشدند.
ناکامی نیروهای خودجوش در اخلال در سخنرانی روحانی
عده ی بسیار قلیلی که در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حرم مطهر ایشان، سعی در اخلال در سخنرانی رئیس جمهور داشتند، موفق به تسری شعارهای معنادار خود به جمعیت نشدند.

حسن روحانی رئیس جمهور که در حال سخن گفتن از دیپلمات ها و مذاکره کنندگان ایران در مذاکرات هسته ای و حفظ حقوق هسته ای کشور بود با شعارهای پی در پی عده ای مواجه شد.

این افراد که شعار می دادند «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» سعی کردند در سخنان رییس جمهور خلل کنند ، اما روحانی پس از وقفه ای کوتاه، در مواجهه با شعارهای این افراد که قطع نمی شد، صدای خود را بالاتر برد و گفت: بی تردید انرژی هسته حق مسلم است.

رییس جمهور افزود: بی‌تردید صلح و ثبات حق مسلم ماست. بی‌تردید پیشرفت و توسعه حق مسلم ماست. بی‌تردید علم و دانش حق مسلم ماست. بی‌تردید نفوذ در منطقه و جهان حق مسلم ماست. بی‌تردید وحدت و اتحاد و برادری حق مسلم ملت ایران است.

روحانی خطاب به مردم و شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت: مردم ما مطمئن باشند در مسیر تدبیر، اعتدال و امید این ملت بزرگ به تمام اهداف خود دست پیدا خواهد کرد
پس از این سخنان همه جمعیت حاضر در مراسم سالگرد ارتحال امام در حمایت از سخنان رئیس جمهور فریاد زدند: «الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر»

روحانی افزود: با وحدت و ایستادگی ملت و با راه تلاش و جهادی که ملت ما انتخاب کرده امروز دیپلمات‌های ما در صحنه سیاست خارجی سربازان خط مقدمی هستند که هم مردم از آنها حمایت می‌کنند و هم رهبری معظم انقلاب از آنها حمایت می‌کنند.

سابقه حواشی در حرم امام (ره)

این درحالیست که طی سال های گذشته ، همواره سخنان برخی شخصیت ها با اخلال گروه هی خودسر مواجه شده است. سه سال پیش ، سخنرانی سید حسن خمینی با جوسازی احمدی نژاد و شعارهای جنجالی نیمه تمام ماند ، اما رهبر معظم انقلاب در واکنش به این اقدام ، پیشانی نوه امام (ره) را بوسیدند و سپس ، به صورت غیرمستقیم در نقد روش شعاردهندگان، سخنانانی ایراد کردند.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، سال بعد از این اتفاق، این بار قرعه به نام احمدی نژاد افتاد و همان افرادی که سال گذشته، در حمایت از وی شعار دادند ، اینبار در سخنان وی خلل ایجاد کردند.

امسال اما ، حاشیه ها کمتر بود ، چرا که به جز برنامه ریزی ستاد بزرگداشت در سالن اصلی ، مدیریت حسن روحانی مانع اتفاق حاشیه دار تازه ای در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شد.
کد مطلب: 39166
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *