۰
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۹

بیستمین نمایشگاه مطبوعات از 18 تا 24 آبان در مصلی برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.
بیستمین نمایشگاه مطبوعات از 18 تا 24 آبان در مصلی برگزار می‌شود
مهران عباسی انارکی مشاور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت مدیره نشر‌آوران (موسسه مجری نمایشگاه مطبوعات)،  درباره آخرین تصمیم‌ها در خصوص برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال جاری، گفت: بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها هجدهم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می شود.

عباسی انارکی افزود: به منظور تسهیل در امور اجرایی و غرفه‌سازی، محل برگزاری نمایشگاه از پنج روز قبل در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت تا نسبت به غرفه آرایی و آماده سازی اقدام کنند.

این مقام مسئول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه اغلب فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه با حضور و مشورت و همراهی تشکل‌های صنفی و مطبوعاتی و صاحبنظران بخش مطبوعات و اطلاع‌رسانی انجام می‌شود، گفت: ضوابط حضور رسانه‌ها، تعرفه واگذاری غرفه‌ها، متراژ اختصاصی رسانه‌ها و برخی مسائل جزئی اجرایی و برنامه‌های جنبی در حال تدوین است و به زودی از طریق سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی در همین زمینه به تخفیف ویژه نمایشگاه بیستم برای نشریات و رسانه‌های نوپا اشاره و بر این نکته نیز تاکید کرد: چینش غرفه‌ها و جانمایی رسانه‌ها در این دوره در اختیار صنوف مطبوعاتی و با مشورت با رسانه‌ها انجام خواهد شد و معاونت مطبوعاتی تصدی‌گری در این حوزه نخواهد داشت.

رئیس هیات مدیره موسسه مطبوعاتی نشرآوران همچنین از تشکیل کارگروه‌های متعدد و متنوعی در این دوره خبر داد و گفت: کمیته‌های مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رسانه‌های خارجی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و کمیته نشست‌های تخصصی و جانبی و ... از جمله این کمیته‌هاست.

عباسی انارکی همچنین تصریح کرد: با توجه به حضور جوانان و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه مطبوعات و رسانه به خصوص از شهرستانها در نمایشگاه، پیش‌بینی‌هایی در خصوص حضور ویژه اساتید ارتباطات و پیشکسوتان مطبوعاتی، نویسندگان و سردبیران مطرح کشور در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در تلاش هستیم برای توجه بیشتر به بخش اطلاع‌رسانی فضای ویژه‌ای هم در اختیار روابط عمومی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف که خواستار حضور در نمایشگاه هستند، قرار دهیم.

مشاور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص نحوه حضور نشریات استانی در این دوره از نمایشگاه مطبوعات نیز گفت: مشارکت نشریات استانی به دو شکل پیش بینی شده است به طوری که آن دسته از نشریات که توان اجرایی متناسبی دارند، با غرفه‌ای مستقل در نمایشگاه شرکت می‌کنند و دسته دیگر با همکاری ادارات کل استانی وزارت ارشاد به صورت متمرکز در نمایشگاه حاضر خواهند شد.
کد مطلب: 39356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *