۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲

کالین فرث دیگر در نقش خرس پدینگتون صحبت نمی‌کند

کالین فرث اعلام کرد از صداپیشگی نقش خرس پدینگتون شخصیت محبوب کودکان کنار رفته و با این حال، تاریخ اکران این فیلم تغییر نکرده است.
کالین فرث دیگر در نقش خرس پدینگتون صحبت نمی‌کند
به نقل از د رپ، «خرس پدینگتون» که از چند سال پیش قرار بود راهی سینماها شود و سرانجام سال پیش اعلام شد با صداگذاری کالین فرث ساخته می شود، اکنون دیگر از صدای این بازیگر مشهور بریتانیایی بهره نمی‌گیرد.

شخصیت اصلی این فیلم که بر اساس کتاب محبوب کودکان نوشته مایکل باند ساخته می‌شود، خرس پدینگتون یک شخصیت خیالی است که در کریسمس ۱۹۵۶ خلق شده است. این خرس اسباب ‌بازی که یک کلاه بزرگ و پالتوی گشاد بر تن دارد، در سال ۱۹۷۵ برای نخستین بار در تلویزیون و در یک مجموعهٔ عروسکی انگلیسی ظاهر شد.

کالین فرث برنده جایزه اسکار برای «سخنرانی پادشاه»، چندی پیش در فیلم «سرویس مخفی» که فیلمی جاسوسی است و با اقتباس از یک کتاب مصور به کارگردانی متیو وان، شاخته شده بازی کرد. او در نقش اول فیلم بعدی وودی آلن نیز بازی کرده است.

در حالی که فیلم «خرس پدینگتون» قرار بود روز بیست و ششم نوامبر با فیلمنامه ای نوشته شده بر اساس داستان های اصلی مایکل باند و به کارگردانی پال کینگ در بریتانیا اکران شود و شب کریسمس نیز مردم آمریکا شاهد نمایش آن در سینماها باشند، نبودن کالین فرث هنوز تغییری در زمان اکران آن ایجاد نکرده است.

کالین فرث با صدور بیانه ای گفت این یک حس تلخ و شیرین است؛ شیرین برای این که این خرس دوست داشتنی سرانجام از راه می‌رسد و ناراحت برای این که صدای من او را همراهی نمی‌کند. از تماشای فیلم لذت بردم و باید فیلم فوق العاده‌ای باشد.

پل کینگ که کارگردانی این فیلم را انجام داده و خودش فیلمنامه آن را نوشته در این فیلم از حضور نیکول کیدمن، هیو بونوویل، سالی هاوکینز، جولی والترز، جیم برادبنت و پیتر کاپالدی استفاده کرده است.

با این حال کنار رفتن از یک پروژه آماده که در مراحل پس از تولید است، غیرمعمول هم نیست و اسکارلت جوهانسون جای سامانتا مورتون را در فیلم «مال او» اسپایک جونز گرفت. آل پاچینو هم از «من نفرت انگیز ۲» بیرون رفت و بنجامین برت جای او را گرفت.

به جز خرس پدینگتون که عروسکی کامپیوتری است، دیگر شخصیت های فیلم انسان هستند. جیم برودبنت در نقش آقای گروبر، جولی والترز به عنوان خانم برد خانه دار و هیو بانویل و سالی هاکینز در نقش خانم و آقای براون ظاهر می شوند. همبازی فرث در فیلم «مرد راه آهن» یعنی نیکول کیدمن نیز نقش تاکسیدرمیستی را بازی می کند که می‌خواهد هر جور شده قهرمان داستان را گیر بیاورد.

«پیش از این که بخوابم»، «جادو در مهتاب» و «سرویس مخفی» از جمله فیلم‌های کالین فرث هستند که در مرحله پس از تولید قرار دارند.
کد مطلب: 39387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *