۰
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱

گودرزی: اطلاعی از درگیری کی‌روش و کفاشیان ندارم

وزیر ورزش و جوانان در مورد درگیری رسانه‌ای کی روش و کفاشیان گفت: اطلاع زیادی در این زمینه ندارم و بهتر است در این مورد تا پایان جام جهانی حرفی نزنیم.
گودرزی: اطلاعی از درگیری کی‌روش و کفاشیان ندارم
 محمود گودرزی شامگاه شنبه در حاشیه آئین افتتاحیه سی‌ودومین دوره اردوها و ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش امضا کرده است.


وزیر ورزش و جوانان افزود: البته این تفاهنامه بیشتر با تکیه بر ورزش است چراکه این حوزه سالم‌ترین و کم هزینه‌ترین فعالیتی است که می‌توان با آن اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر کرد.


گودرزی یاد آور شد: کمیته امداد هم امروز در بخش‌های مختلف کشور فعالیت‌های اردویی دارد که ضمن خداقوت امیدواریم فعالیت‌های آن‌ها در جهت پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها تداوم داشته باشد.


وی با بیان اینکه وزارت ورزش در خدمت کمک به پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: امکانات و تسهیلات وزارت ورزش و جوانان در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد و انشاالله دانش آموزان با این امکانات بتوانند تابستان خوبی داشته باشند.


وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی در مورد درگیری رسانه‌ای کی روش و کفاشیان سئوال کرد، گفت: اطلاع زیادی در این زمینه ندارم و بهتر است در این مورد تا پایان جام جهانی حرفی نزنیم.
کد مطلب: 39475
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *