۰
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱

حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی در مرز/ فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نیروهای امنیتی مقتدرانه در مرزهای کشور حضور دارند، گفت: دشمن با حمله به حرم امامان معصوم قصد ایجاد آتش فتنه بین شیعه و سنی را دارد.
حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی در مرز/ فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر
سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:نیروهای امنیتی با اقتدار در مرزها حضور دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست. امروز کسانی که ادعا دارند از اهل سنت دفاع می کنند بیشترین ضربه را به آنها می زنند.

وی ادامه داد: تکفیری ها تلاش می کنند که با حمله به حرم امامان معصوم آتش فتنه را بین شعیه و سنی روشن کنند. جریان تکفیری بیشترین ضربه را به اهل سنت وارد کرده است در حالی که اهل سنت و علمای آنها به هیچ وجه این حرکت را قبول ندارند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی برای تخریب چهره اسلام دست دشمنان در پشت چهره تکفیری ها آشکار است. البته اگر ۴ هزار تروریست بتوانند نظامی را سرنگون کنند آن نظام حتما استحقاق آن را دارد.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه هوشیاری علما، فرهیختگان و روشنفکران عامل جلوگیری از ورود دشمنان به کشور است، افزود: نیروهای امنیتی اقتدار کامل را برای دفاع از مرزهای کشور دارندو در این راه استور گام برمی دارند.

وی ادامه داد: گروهک های تکفیری و تروریست منطقه به کانون های توطئه وصل هستند و هوشیاری و رهبران عالم دینی می تواند در مقابله با این گروهها تاثیر گذار باشد.

احمدی مقدم با اشاره به وضعیت استان کرمانشاه گفت: مرزی بودن این استان هم تهدید و هم فرصت است. ایجاد بازارچه های مرزی و امکان صادرات کالا به عراق می تواند در توسعه، اشتغال و استفاده از ظرفیت های استان موثر باشد.

وی افزود: دشمن تلاش می کند تا به نظام و کشور آسیب برساند و امنیت موجود به دلیل فداکاری نیروهای مسلح است. دشمن تلاش می کند با تفرقه افکنی از پیشرفتهای ایران جلوگیری کند.

فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر

رئیس پلیس کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم برای فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان گفت: سعی داریم با درنظر گرفتن تسهیلاتی برای اغذیه فروشی ها، رستورانها و هتلها فعالیت این مراکز از افطار تا سحر ادامه داشته باشد.

به گفته احمدی مقدم پیش بینی می کنیم روزه خواری در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سالهای گذشته مسئله جدی نباشد و سعی مردم استفاده از فضای معنوی این ماه است.

رئیس پلیس کشور با اعلام اینکه پلیس در طرح عفاف و حجاب وظیفه دارد با هنجار شکنان برخورد کند، افزود:در موضوع عفاف و حجاب از مردم در خواست همکاری داریم و در کنار اجرای قانون اقدامات فرهنگی را به منظور توسعه رفتارهای به هنجار انجام می دهیم.

به گزارش مهر، سرهنگ منوچهر امان اللهی فرمانده سابق انتظامی استان یزد به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه منصوب و سردار کریم کشوری فرمانده سابق استان کرمانشاه تودیع شد.
کد مطلب: 39482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *